Minden, amit nem tudtál a PPC-ről: A kattintások világának titkai!
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
mely által webes felülete lejjebb kerül a keresők találati oldalain
10-15 évvel ezelőtt szinte mindegy volt, hogy egy webes felületet milyen technikai alapokra építettek a programozók, de ez a Google miatt egyre fontosabbá vált, hiszen a modern technológiával kialakított webes felületek jobb felhasználói élményt nyújtanak. Így nem csoda, ha a legtöbb keresőóriás emiatt a modern site-okat részesíti előnyben találati oldalaikon.
Régóta szerepel a weben a vállalkozásom, nincs szükségem weboldal optimalizálásra
Ez az első és legsúlyosabb hiba, amit egy vezérigazgató elkövethet. Miért?
Honnan tudom, hogy szükségem van weboldal optimalizálásra?
Nemcsak a megszokott fizikai üzleti szférában, de az online világban is egyaránt szükséges heti, de legalább havi szintű konkurencia elemzéseket készíteni.
Így megállapítható, hogy a versenytársak milyen eszközök segítségével csalogatják be vagy el a vállalat elől a vásárlókat. Ilyenkor érdemes figyelemmel kísérni az ő kampányaikat, s megnézni, hogy saját webes felületünk rendelkezik-e olyan kényelmi funkciókkal, melyek elősegítenék a vásárlást, szolgáltatás igénybevételét.
Persze a legelső, amit észrevesznek a vállalat vezetők, hogy csökken a profit. Emiatt, ha ilyesmit tapasztal, keresse bizalommal Vírus Média ügynökségünket, hogy újra csúcsformában legyen vállalata online területen is.
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
A linképítés mindig is kulcsfontosságú eleme volt a keresőoptimalizálásnak (SEO). Ahogy azonban a Google algoritmusai egyre kifinomultabbá válnak, a korábban bevált, gyors eredményeket hozó technikák már nem működnek.