Keresőoptimalizálás
Ha szeretne weboldalával jobb helyezést elérni a keresők természetes találatai között egy adott kulcsszóra, akkor Önnek a keresőoptimalizálás szolgáltatásunkat ajánljuk.
Sajnos ma a vállalkozások többsége úgy tekint a SEO-ra (Search Engine Optimization - keresőoptimalizálásra), mint egy felesleges pénzkidobásra, mert nincsen azonnali eredménye. A Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség tanácsadói mind ismerik a legújabb trükköket és szabályokat, amelyek alapján saját cégére testreszabott SEO tanulmányt tudunk Önnek átadni, így arra a kulcsszóra, vagy kulcsszavakra optimalizáljuk weboldalát, amelyek a legnagyobb releváns forgalmat hozhatják.
Az elmúlt időszakban szinte az összes általunk keresőoptimalizált weboldal mind a Google kereső organikus találati listájának élén szerepel, melyet csak úgy tudtunk elérni, hogy maradéktalanul betartottuk a Google irányelveit, és nem csak a keresőrobotoknak építettünk weboldalt, mint azt sokan a szakmában helytelenül végzik.
Érdekességképp cégünk készített a meglévő ügyfeleink adatai alapján egy kimutatást, amelyben azt vizsgáltuk, hogy milyen forgalmi forrásból érkeznek azok a látogatók (pl. közvetlenül beírták a weboldal címét, vagy a Google keresőből, esetleg Google Ads-ből, stb.), akik a legtöbb időt képesek eltölteni a weboldalon, illetve azok, akik a legtöbb oldalletöltést végzik.
A vizsgálat eredménye 100%-osan bebizonyította számunkra, hogy azok a felhasználók, akik egy kulcsszóra keresve találták meg weboldalukat a Google organikus találatai között akár kétszer, vagy háromszor több időt képesek voltak eltölteni a weboldalon, mint a többi felhasználó.
Hosszútávú, biztos látogatószerzés organikusan
Nem véletlenül került a keresőoptimalizálás (vagyis a SEO) az elmúlt 5-10 évben a webes vállalkozások érdeklődésének középpontjába. Itt is rendszeres munkáról és befektetésről van szó, viszont ideális esetben az optimalizációs munka nagyon sokáig biztos látogatószerzést eredményez.
A Google a minőségi oldalakat helyezi előtérbe
A keresőmotorok (itthon a Google egyeduralkodónak tekinthető) igyekeznek a legrelevánsabb, legjobb minőségű oldalt előtérbe helyezni. Mivel algoritmusok állítják össze a listát, így csak egy becslést látunk, amikor egy kulcsszóra keresünk: a sorrend a kereső elképzelése arról, hogy melyik oldalak a leghasznosabbak számunkra. A keresőoptimalizáció lényege, hogy oldalunk értékesnek tűnjön a legfontosabb kulcsszavaira. Ezáltal előrébb kerül a találati listán.
Organikus eredmények, releváns és érdeklődő felhasználók
A keresőből érkező látogatók rendszerint igen értékesek: míg a rosszul optimalizált hirdetésekből igen sokszor olyan látogatót kapunk, aki aztán nem tér vissza, nem vásárol, addig a jól keresőoptimalizált oldalra eleve olyan felhasználók bukkannak majd, akik kifejezetten az adott téma iránt érdeklődnek. A felmérések alapján az első három találati hely az összes kattintás több mint 62%-át viszi el, s ennek 50%-a az első helyezetté.
SEO tapasztalat nélkül akár ki is tilthatja a weboldalt a Google
Nem véletlen ezért, hogy sok esetben nagyon komoly erőforrásokat igénylő harc alakul ki a fontos keresőszavak körül. Ilyen esetben nagyon fontos, hogy szakemberekre bízzuk a keresőmarketinget. Mivel a szabályok megsértésével könnyen büntetésben találhatjuk magunkat (tehát a Google nagyon hátrasorol, sőt lehet, hogy meg sem jeleníti oldalunkat!), ezért érdemes nem magunk belekezdeni a munkába, ha nem tudjuk, pontosan mit csinálunk.
Lássuk, mely elemek vizsgálatát végezzük el egy SEO audit során:
Miért fontos a SEO audit?
A SEO auditot úgy érdemes értelmezni, mint amikor az autót elvisszük vizsgáztatni. Amennyiben mindent rendben találnak a szerelők a kocsival, megkapjuk az érvényes zöld kártyát, s mehetünk vele a forgalomba.
A SEO audit pedig e példa kapcsán a weboldal vizsgáztatása. Amennyiben találunk valamilyen technikai, tartalmi, vagy felhasználóbarát kialakítással kapcsolatos hibát, arra úgy érdemes tekinteni, mintha érvénytelen zöld kártyával lenne fent a weboldal az interneten.
Érvénytelen zöldkártya esetén olyan problémák adódhatnak, amikor például a konkurencia elkezd fejleszteni, így a felhasználók inkább az ő oldalát fogják látogatni, mert például elérhető tabletről és mobilról is a felület, nem pedig csak PC-ről. Jobbak a szűrési feltételek, könnyebb a navigáció az oldalon, jobb minőségűek a képek és videók, több termékleírás található vagy épp olyan kényelmi funkciók vannak, mint például a szállítási nap kiválasztása.
Mi történik, ha elmarad a SEO audit?
Amennyiben nem kap egy weboldal legalább éves szinten egy erős SEO auditot, annak olyan végzetes következményei lehetnek, mint például:
Ez azt jelenti a gyakorlatban, hogy egy rozoga, régi és évek óta nem fejlesztett-frissített weboldallal próbálunk versenyezni egy olyan szférában, ahol a többi cég gyakran milliós tételeket költ el arra, hogy az oldala 100%-osan megfeleljen a kor jelenlegi elvárásainak.
Amennyiben továbbra is egy rozoga webes felületre szeretnénk invitálni a felhasználókat egy olyan környezetben, ahol a konkurens cégeknek modern weboldala van, az olyan lesz, mintha Zsigulival próbálnánk versenyezni Tesla kamionok ellen. Ezért érdemes a hirdetések kidolgozása előtt egy teljes SEO auditot kérni, hiszen egy elavult oldalt nehezebb hirdetni - és nem sok értelme van anyagi szempontból -, mint egy modern és naprakész weboldalt.
Egy weboldalra úgy érdemes tekinteni, mint egy internetes névjegykártyára, ahol megtaláljuk a legfontosabb információkat egy cégről vagy személyről. Nézzük meg, mely tényezők miatt hívják a szakemberek úgy ezeket a weboldalakat, hogy “jól meg lett SEO-zva”:
Melyek a jó SEO-val rendelkező webáruház ismérvei?
Egy webáruház esetében a fent említett pontokon kívül még rengeteg tényező van, ami arról árulkodik, hogy a webmesterek nem bízzák a véletlenre a keresőoptimalizálást:
Leggyakoribb keresőoptimalizálási feladatok, amire a legtöbb vállalatvezető nemet mond
A keresőoptimalizálásnak több fokozata van: alap, haladó és luxus. Az alap természetesen a lehető legkevesebb fejlesztéssel jár, így minimális javulás várható a SERP-eken az adott kulcsszavakra. Amit itthon a legtöbb vállalkozás kérni szokott, az a haladó SEO, amely felhozza a weboldalt a jelenlegi technikai színvonalra, de nem fogja beemelni az oldalt a luxus site-ok közé. Amit a legtöbb itthoni vállalkozó nem szeret megvalósítani, azok általában a luxus elképzelések, amelyeket ha lefejlesztetne, akkor csak úgy szárnyalna a weboldala a magyar cégek felett.
Itthon nagyítóval kell keresni azokat az oldalakat, amelyek használják például a Material Dizájn alapelveit, pedig nem nehéz ezt sem megtanulni, és óriásit tud dobni minden típusú webes felületen. Nyilván meg kell fizetni az árát, de megéri, mert egy letisztult és minden méretű képernyőn tökéletes felhasználói élményt fog nyújtani a webes felület.
A termékoldalakon egyes luxus webáruházak már videókat és különféle alkatú modelleket használnak, hogy a látogató lássa az adott terméket több méretben vagy formában is. A magyar oldalakon továbbra sem látunk sok infográfot, pedig SEO szempontból ezek aranyat érnek, és csak úgy vonzzák a felhasználókat. Cégünk nemcsak az alap és haladó SEO feladatokat tudja ellátni, de sokéves tapasztalata van a luxus funkciók kivitelezésében is.
Bízza keresőoptimalizálását profi szakemberekre! Kérje a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség egyedi ajánlatát még ma cége SEO feladatainak megtervezésére, hogy a Google kereső organikus találati listájának elejére tudjon felkerülni az Ön céges weboldala is!
Sajnos ma a vállalkozások többsége úgy tekint a SEO-ra (Search Engine Optimization - keresőoptimalizálásra), mint egy felesleges pénzkidobásra, mert nincsen azonnali eredménye. A Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség tanácsadói mind ismerik a legújabb trükköket és szabályokat, amelyek alapján saját cégére testreszabott SEO tanulmányt tudunk Önnek átadni, így arra a kulcsszóra, vagy kulcsszavakra optimalizáljuk weboldalát, amelyek a legnagyobb releváns forgalmat hozhatják.
Az elmúlt időszakban szinte az összes általunk keresőoptimalizált weboldal mind a Google kereső organikus találati listájának élén szerepel, melyet csak úgy tudtunk elérni, hogy maradéktalanul betartottuk a Google irányelveit, és nem csak a keresőrobotoknak építettünk weboldalt, mint azt sokan a szakmában helytelenül végzik.
SEO tévhitek
Sok tévhit kering a keresőoptimalizálással kapcsolatban, melyből néhányat szeretnénk máris eloszlatni:- Azonnali eredménye van. Ez nem igaz! A keresőoptimalizálás egy hosszú folyamat. Az biztos, hogy az optimalizálás hatására weboldala előrébb fog jönni a keresőben, de ahhoz, hogy az bekerüljön a top találatok közé, hónapokba is telhet. Soha ne higgyen olyan ígéreteknek, amikor egy cég 100%-osan állítja, hogy az első hetekben már a TOP találatok között lesz weboldala!
- Drága. Ez sem igaz! A keresőoptimalizálás egy egyszeri befektetést jelent vállalkozásának. Amint elérte a várt pozíciót a keresőkben, onnantól kezdve ingyen biztosítja Önnek a releváns látogatókat, vásárlókat.
- Ez csak lehúzás, maradok az online reklámoknál. Nem igaz! Ezzel a típusú hozzáállással az a probléma, hogy a SEO elhagyásával egy olyan esszenciális részét próbálják elhanyagolni az online vállalkozásnak, amely nélkül szinte lehetetlen profit-növekedést generálni az interneten.
- Van egy csomó rozoga oldal, mégis látogatják az emberek, akkor nekem sem kell SEO. Nem igaz! Az, hogy bizonyos oldalakat szinte a 90-es évek óta nem fejlesztenek, s mégis vannak felhasználói, az azért lehet, mert még nem jelent meg újabb platform arra a típusú online felületre. A legtöbb esetben viszont még a régi fórumokat is elhagyják az emberek újabbakért, mert azok jobban működnek tableten és mobilon. Webáruházak esetében pedig meg sem nyitják a felhasználók a rosszul felépített, elavult oldalakat.
- Ezért nem fizetek, én is tele tudom tömni kulcsszavakkal a weboldalamat. Nem igaz! Ez egy tipikus példája annak, amikor a vállalatvezető azt hiszi, hogy hirtelen SEO specialista lett. Aztán amikor kitiltja a Google, mert megszegte az etikus SEO-val kapcsolatos szabályokat, csodálkozik, hogy hol ronthatta el.
SEO esettanulmány
Érdekességképp cégünk készített a meglévő ügyfeleink adatai alapján egy kimutatást, amelyben azt vizsgáltuk, hogy milyen forgalmi forrásból érkeznek azok a látogatók (pl. közvetlenül beírták a weboldal címét, vagy a Google keresőből, esetleg Google Ads-ből, stb.), akik a legtöbb időt képesek eltölteni a weboldalon, illetve azok, akik a legtöbb oldalletöltést végzik.A vizsgálat eredménye 100%-osan bebizonyította számunkra, hogy azok a felhasználók, akik egy kulcsszóra keresve találták meg weboldalukat a Google organikus találatai között akár kétszer, vagy háromszor több időt képesek voltak eltölteni a weboldalon, mint a többi felhasználó.
Hogyan történik a keresőoptimalizálás?
Cégünk négy konstrukcióban kínálja a keresőoptimalizálás szolgáltatását:- Kb. 30 oldalas cégére/weboldalára szabott SEO tanulmány készítése:
- o Ez tartalmazza a vállalkozása konkurencia elemzését, és egy komplett útmutatót ahhoz, hogy hogyan előzheti meg a konkurensek weboldalait a keresőben. Ennél a lehetőségnél, egy dokumentációt adunk át Önnek a legfontosabb onsite, illetve offsite elemek konkrét javaslatával, melyet az Ön cége által megbízott webfejlesztők valósítanak meg a tanulmányban leírtak szerint. A megrendelés tartalmaz egy egyszeri személyes konzultációt is a megrendelőnél, melyen a felmerült kérdéseket át tudjuk beszélni.
- Full service szolgáltatásban:
- Ez esetben nem dokumentációt adunk át Önnek, hanem az előzetes kutatásokat követően mi valósítjuk meg weboldalának optimalizálását a saját fejlesztőinkkel, tanácsadóinkkal.
- Havi szolgáltatási díj keretein belül:
- Ennél az opciónál tanácsadóink a keresőoptimalizálást követően folyamatosan nyomon követik weboldalának pozícióját a keresőben, és igény esetén közbeavatkoznak, hogyha nem hozza az oldal a várt eredményeket.
- Rapid SEO tanulmány készítése:
- Ezt azoknak ajánljuk, akik nem szeretnének még most elköteleződni semmilyen egyéb szolgáltatásra, viszont szeretnének képbe kerülni a weboldaluk SEO-t érintő hibáival, hiányosságaival. o Az átvizsgálást 2-3 munkanapon belül elkészítjük Önnek, igény esetén akár kulcsszókutatással együtt és PDF, valamint excel formátumban küldjük el e-mailben.
- Webszövegezési szolgáltatás:
- Igény esetén vállaljuk keresőbarát tartalom írását is weboldalára, magyar, angol, német, orosz, román és szlovák nyelven is!
A keresőoptimalizálásról bővebben
A marketing tevékenységek túlnyomó része állandó kiadást jelent a hirdetéskezelés és a folyamatos tartalomgyártás miatt. Egy vállalkozás marketing költségeit úgy érdemes optimalizálni, hogy a lehető legköltséghatékonyabban működjék: tehát arra fordítsunk először anyagi forrásokat, ami arányosan az árához a legnagyobb konverziót, például a legtöbb vásárlót éri el.Hosszútávú, biztos látogatószerzés organikusan
Nem véletlenül került a keresőoptimalizálás (vagyis a SEO) az elmúlt 5-10 évben a webes vállalkozások érdeklődésének középpontjába. Itt is rendszeres munkáról és befektetésről van szó, viszont ideális esetben az optimalizációs munka nagyon sokáig biztos látogatószerzést eredményez.
A Google a minőségi oldalakat helyezi előtérbe
A keresőmotorok (itthon a Google egyeduralkodónak tekinthető) igyekeznek a legrelevánsabb, legjobb minőségű oldalt előtérbe helyezni. Mivel algoritmusok állítják össze a listát, így csak egy becslést látunk, amikor egy kulcsszóra keresünk: a sorrend a kereső elképzelése arról, hogy melyik oldalak a leghasznosabbak számunkra. A keresőoptimalizáció lényege, hogy oldalunk értékesnek tűnjön a legfontosabb kulcsszavaira. Ezáltal előrébb kerül a találati listán.
Organikus eredmények, releváns és érdeklődő felhasználók
A keresőből érkező látogatók rendszerint igen értékesek: míg a rosszul optimalizált hirdetésekből igen sokszor olyan látogatót kapunk, aki aztán nem tér vissza, nem vásárol, addig a jól keresőoptimalizált oldalra eleve olyan felhasználók bukkannak majd, akik kifejezetten az adott téma iránt érdeklődnek. A felmérések alapján az első három találati hely az összes kattintás több mint 62%-át viszi el, s ennek 50%-a az első helyezetté.
SEO tapasztalat nélkül akár ki is tilthatja a weboldalt a Google
Nem véletlen ezért, hogy sok esetben nagyon komoly erőforrásokat igénylő harc alakul ki a fontos keresőszavak körül. Ilyen esetben nagyon fontos, hogy szakemberekre bízzuk a keresőmarketinget. Mivel a szabályok megsértésével könnyen büntetésben találhatjuk magunkat (tehát a Google nagyon hátrasorol, sőt lehet, hogy meg sem jeleníti oldalunkat!), ezért érdemes nem magunk belekezdeni a munkába, ha nem tudjuk, pontosan mit csinálunk.
Mit tartalmaz a SEO audit?
A SEO audit célja, hogy a weboldala keresőoptimalizáláshoz nélkülözhetetlen elemeit megvizsgálja és hiba esetén konkrét javaslatokkal lássa el a weboldal tulajdonost, hogy mit és hogyan kell annak érdekében javítani, hogy a keresőoptimalizáció megvalósulhasson.Lássuk, mely elemek vizsgálatát végezzük el egy SEO audit során:
- Duplikációk vizsgálata
- META elemek vizsgálata
- Képek vizsgálata
- Open Graph Protocol
- H1, H2, H3 stb. heading elemek
- Robot.txt vizsgálata
- Sitemap.xml vizsgálata
- Szabványos 404-es oldal vizsgálata
- Fentiekkel kapcsolatos hibák és azok konkrét javítására vonatkozó lépések bemutatása
- URL-ek vizsgálata
- Hírek/blog oldal vizsgálata (ha ilyen nincs, akkor javaslat ennek felépítésére, hogy szerves része lehessen a SEO-nak)
- Kulcsszavak használata, kulcsszókutatás
- Kategóriák/alkategóriák/termékek vizsgálata
- Aloldalak elemzése, hibás oldalak kigyűjtése, valamint konkrét javaslat a hibák javítására
- Vásárlási folyamat vizsgálata
- Biztonsági hibák feltárása
- Dizájnnal, felhasználóbarát kialakítással kapcsolatos észlelések jelzése
- Összefoglalás fontossági sorrendben
Miért fontos a SEO audit?
A SEO auditot úgy érdemes értelmezni, mint amikor az autót elvisszük vizsgáztatni. Amennyiben mindent rendben találnak a szerelők a kocsival, megkapjuk az érvényes zöld kártyát, s mehetünk vele a forgalomba.
A SEO audit pedig e példa kapcsán a weboldal vizsgáztatása. Amennyiben találunk valamilyen technikai, tartalmi, vagy felhasználóbarát kialakítással kapcsolatos hibát, arra úgy érdemes tekinteni, mintha érvénytelen zöld kártyával lenne fent a weboldal az interneten.
Érvénytelen zöldkártya esetén olyan problémák adódhatnak, amikor például a konkurencia elkezd fejleszteni, így a felhasználók inkább az ő oldalát fogják látogatni, mert például elérhető tabletről és mobilról is a felület, nem pedig csak PC-ről. Jobbak a szűrési feltételek, könnyebb a navigáció az oldalon, jobb minőségűek a képek és videók, több termékleírás található vagy épp olyan kényelmi funkciók vannak, mint például a szállítási nap kiválasztása.
Mi történik, ha elmarad a SEO audit?
Amennyiben nem kap egy weboldal legalább éves szinten egy erős SEO auditot, annak olyan végzetes következményei lehetnek, mint például:
- Az oldal technikailag nem felel meg a Google előírásainak, így hátrébb csúszik az organikus találati oldalakon, a konkurens cégek pedig sorra kezdik el megelőzni a cég oldalát.
- Az oldalt a Google a nem biztonságos site kategóriába sorolja, mely megint csak azt eredményezi, hogy a fejlettebb és megbízhatóbb konkurens oldalak megelőzik a cég oldalát a SERP-eken (Search Engine Result Page - KeresőMotor Eredmény Oldal).
- Az oldalt nehezebben tudják megtalálni a felhasználók, mert a piacon vannak technikailag, tartalmilag és dizájn / felépítés szempontjából is modernebb oldalak, így a cég folyamatosan elveszíti a potenciális ügyfeleket.
Ez azt jelenti a gyakorlatban, hogy egy rozoga, régi és évek óta nem fejlesztett-frissített weboldallal próbálunk versenyezni egy olyan szférában, ahol a többi cég gyakran milliós tételeket költ el arra, hogy az oldala 100%-osan megfeleljen a kor jelenlegi elvárásainak.
Amennyiben továbbra is egy rozoga webes felületre szeretnénk invitálni a felhasználókat egy olyan környezetben, ahol a konkurens cégeknek modern weboldala van, az olyan lesz, mintha Zsigulival próbálnánk versenyezni Tesla kamionok ellen. Ezért érdemes a hirdetések kidolgozása előtt egy teljes SEO auditot kérni, hiszen egy elavult oldalt nehezebb hirdetni - és nem sok értelme van anyagi szempontból -, mint egy modern és naprakész weboldalt.
Melyek a jó SEO-val rendelkező weboldal ismérvei?
Egy weboldalra úgy érdemes tekinteni, mint egy internetes névjegykártyára, ahol megtaláljuk a legfontosabb információkat egy cégről vagy személyről. Nézzük meg, mely tényezők miatt hívják a szakemberek úgy ezeket a weboldalakat, hogy “jól meg lett SEO-zva”:- Modern, letisztult és felhasználóbarát dizájn, lehetőleg éjszakai és nappali móddal.
- Reszponzív az oldal (egyaránt használható mobilon, tableten, laptopon és PC-n is).
- Minden újabb verziójú mobilos, tabletes és PC-re írt böngészőben hibátlanul fut a weboldal.
- Gyorsan betöltenek az oldalak, nincs késlekedés, várakozás.
- Az optimálisan és érthetően kialakított menüszerkezet leíró URL-eket használ.
- Megvannak a menüben a szokásos fontos elemek (Kapcsolat, Rólunk, Blog, Hírek, Csapat, Referenciák, Társadalmi szerepvállalás, Etikai kódex, Kutatás és Fejlesztés, Gyártás, stb.).
- Jogilag megfelel az adott vállalkozási tevékenységhez köthető törvényeknek, azaz leinformálható és megbízható az oldal.
- Biztos és biztonságos technikai alapokon nyugszik a weboldal (HTTPS, SSL).
- A kódolása a legújabb és legjobb felhasználói élményt nyújtó módon van megírva.
Melyek a jó SEO-val rendelkező webáruház ismérvei?
Egy webáruház esetében a fent említett pontokon kívül még rengeteg tényező van, ami arról árulkodik, hogy a webmesterek nem bízzák a véletlenre a keresőoptimalizálást:
- Nincs túlbonyolítva a menüszerkezet, mégis hamar meg lehet találni a keresett termékeket.
- A terméklista oldalakon hasznos és informatív szövegek segítik a vásárlókat a kiválasztásban.
- Egyszerűen használhatóak a szűrési és rendezési feltételek - még mobilon is.
- Az aktuális promóciókat nem a vásárlók “arcába tolják” a marketingesek, hanem igényesen beépítik a tartalomba.
- Nincsenek idegesítő és megszakító popup ablakok, villogó, hulló effektek, ami már a 90-es években is ciki volt.
- Vásárlást segítő kényelmi funkciók találhatóak rajta:
- Termék-összehasonlító funkció
- Gyorsnézet
- Kívánságlista / Bevásárlólista létrehozásának a lehetősége adott.
- 360°-ban elforgathatóak a termékképek a termékadatlapokon
- Termék videók vannak a termékadatlapokon
- Rengeteg extra információt tartalmaznak a termékoldalak:
- Súly, magasság, szélesség, mélység, viszonyítva másik tárgyhoz, stb.
- Tippek, trükkök a termék használatához, kezeléséhez, mosásához, stb.
- Kapcsolódó termékekről egy rövid képes ajánló.
- A kosár oldal egyszerűen és gyorsan kitölthető a validált mezők, és a mellettük lévő tooltip-ek miatt.
- A vásárlás utáni visszaigazoló e-mail nem 12 egy tucat, hanem egyedileg, a vállalat imidzse szerint lett kialakítva.
Leggyakoribb keresőoptimalizálási feladatok, amire a legtöbb vállalatvezető nemet mond
A keresőoptimalizálásnak több fokozata van: alap, haladó és luxus. Az alap természetesen a lehető legkevesebb fejlesztéssel jár, így minimális javulás várható a SERP-eken az adott kulcsszavakra. Amit itthon a legtöbb vállalkozás kérni szokott, az a haladó SEO, amely felhozza a weboldalt a jelenlegi technikai színvonalra, de nem fogja beemelni az oldalt a luxus site-ok közé. Amit a legtöbb itthoni vállalkozó nem szeret megvalósítani, azok általában a luxus elképzelések, amelyeket ha lefejlesztetne, akkor csak úgy szárnyalna a weboldala a magyar cégek felett.
Itthon nagyítóval kell keresni azokat az oldalakat, amelyek használják például a Material Dizájn alapelveit, pedig nem nehéz ezt sem megtanulni, és óriásit tud dobni minden típusú webes felületen. Nyilván meg kell fizetni az árát, de megéri, mert egy letisztult és minden méretű képernyőn tökéletes felhasználói élményt fog nyújtani a webes felület.
A termékoldalakon egyes luxus webáruházak már videókat és különféle alkatú modelleket használnak, hogy a látogató lássa az adott terméket több méretben vagy formában is. A magyar oldalakon továbbra sem látunk sok infográfot, pedig SEO szempontból ezek aranyat érnek, és csak úgy vonzzák a felhasználókat. Cégünk nemcsak az alap és haladó SEO feladatokat tudja ellátni, de sokéves tapasztalata van a luxus funkciók kivitelezésében is.
Bízza keresőoptimalizálását profi szakemberekre! Kérje a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség egyedi ajánlatát még ma cége SEO feladatainak megtervezésére, hogy a Google kereső organikus találati listájának elejére tudjon felkerülni az Ön céges weboldala is!