Látogatottság növelés
A rohamosan fejlődő online világunkban már az sem okoz gondot a nagyobb ügynökségeknek, hogy gombnyomásra több 10 000, vagy akár 100 000 releváns látogatót irányítsanak weboldalára, vagy éppen facebook profiljára.
A Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség portfólióján természetesen megtalálható ezen szolgáltatás is épp úgy, mint az akár 3 000 000 fős élő adatbázisból releváns személyeknek történő nemre, korra lakóhelyre targetált eDM levél küldése is.
Weboldal látogatottság növelés - mennyiért?
Jó pár olyan szolgáltatás, vagy termék van Magyarországon, melyekre a hagyományos kattintás alapú rendszerekben (adwords, etarget, stb.) rendkívül költségesen tudunk csak hirdetni, egy-egy kattintás akár 400-500 Ft-ba is kerülhet. Ilyen kattintási ár mellett, hogyha nem releváns a látogató gyakorlatilag az ablakon szórjuk ki a pénzt.
Mi ettől jóval kedvezőbb kattintási árat tudunk Önnek biztosítani, ráadásul hirdetései kizárólag azoknak jelenik meg, akik az Ön által hirdetett termék, vagy szolgáltatás után érdeklődnek.
De kik lehetnek releváns látogatók?
Ha a megrendelő szeretne egy bizonyos életkorú hölgyeknek vagy uraknak szóló rendezvényre minél több látogatót becsalogatni, akkor három féle konstrukcióban rendelheti meg tőlünk ezt a szolgáltatást:
- Kattintás alapon (Ön csak akkor fizet, hogyha az általunk odairányított látogató konkrétan ellátogatott az Ön által megadott oldalra)
- Konverzió alapon (ami azt jelenti, hogy Ön regisztrációnként, vagy jelentkezésenként fizet nekünk, így nincsen kockázat, és az ügynökség érdeke is az, hogy minél több regisztráló felhasználót irányítson az Ön oldalára)
- Konkrét szerződött számra (lehet ez adatbázis építés, regisztráció gyűjtés, Facebook likeok számának növelése, stb. Itt a szerződésben szereplő számok teljesüléséig folytatjuk a kampányt)
- Megjelenés alapon (banneres megjelenés esetében érvényes, ami olyan népszerű, és nagy látogatottságú portálokon való megjelenést jelent, melyeknél hogyha Ön egyénileg szeretne hirdetni, jóval magasabb áron kap megjelenési lehetőséget, mint egy ügynökség)
Példa releváns látogatószám növelésére
Ön jól tudja, hogy az ügyfelei, vásárlói, a 30-45 év közötti Budapesten élő hölgyekből állnak.
Mi megmondjuk, hogy a felhasználóink közül, hány fő felel meg ezeknek a szűrési kritériumoknak. Ennek alapján választhatunk e-mailes direkt ajánlatot (eDM), vagy partneroldalainkon a banneres hirdetések megjelenését, ahol csak ezeknek a a hölgyeknek jelenik meg, mások nem látják.
Adott esetben a kampányt női célcsoportot elérő oldalakon PR cikk elhelyezésével is támogathatjuk.