Bing hirdetés
Cégünk már 2016 óta foglalkozik Bing hirdetéssel, hiszen ettől az évtől kezdődően akkreditált partnere lettünk a Microsoft cégnek. Azóta minden évben sikeresen megújítjuk az akkreditációs vizsgánkat, hiszen csak így tudjuk biztosítani a Bing hirdetések (Microsoft Advertising) professzionális kezelését. Ez a szolgáltatás jelenleg csak külföldön érhető el, így azoknak a cégek jelenthet ez itthon újabb hirdetési felületet, amelyek külföldre is szolgáltatnak.
Az itthon népszerű Facebook vagy Google hirdetésekhez hasonlítva a Bing hirdetés esetében alacsonyabb a kattintásonkénti költség (CPC - Costs-Per-Click) és a beszerzési költség is (CPA - Costs-Per-Acquisition).
Nincs minimum díj
Bárki feliratkozhat ingyenesen a Bing hirdetési rendszerébe, s annyit költ a hirdetési kampányaira, amennyit jónak lát a konkurens hirdetők licitjeivel szemben.
Napi költségkeret is beállítható
A napi költségkeret kiváló eszköz arra, hogy a vállalat ne költekezzen túl a marketing stratégiában kidolgozott értékeken.
Kattintások után kell csak fizetni (PPC - Pay-Per-Click)
A Bing hirdetés esetében csak akkor kell fizetni a hirdetésért, ha a látogatók rákattintanak. Ha nem történik kattintás, nem kerül felszámításra a hirdetési díj.
Kulcsszavak:
Az általunk kiválasztott kulcsszavakra licitálhatunk, melyet a csúcsforgalom vagy a legalacsonyabb forgalom alapján lehet beállítani.
Hely:
Megadhatjuk egy áruház fizikai címét, egy városon belüli körzetet, vagy egyszerűen egy irányítószámot, aminek a körzetében található a szolgáltatás.
Nyelv:
Bármilyen nyelvre beállíthatjuk a kampányokat, hiszen a hirdetés mindig a végfelhasználó böngészőjében a nyelvi beállításoknak megfelelően fog megjelenni.
Ütemezés:
15 perces lépésekben lehet meghatározni a hirdetések ütemezését egy nap folyamán. Természetesen napra, órára lebontva is be lehet állítani a Bing hirdetéseket.
Készülék típusa:
Mobil eszközt, táblagépet vagy számítógépet használó ügyfeleket lehet a Bing hirdetésekkel elérni.
Napi idő és a hét napja:
Lehetőség van idő / nap szerinti pontosításra is, mely során a végfelhasználó helyi időzónáját használja a rendszer.
Közönség:
A közönséget életkor és nem szerint lehet beállítani.
Vásárlás:
A hagyományos szöveges hirdetés mellett lehetőség van termék hirdetésre is (termék kép, URL, ár, termék neve, leírása, termék link).
Google Import:
A Google Import lehetőség segítségével egyszerűen ki lehet másolni a már kész hirdetéseket a Google Ads-ből, majd használni ezeket a Bing hirdetéskezelőjében.
Amennyiben érdekli a külföldi promóciók során használható Bing hirdetés, kérje tapasztalt csapatunk, a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség segítségét.
Mi a Bing hirdetés?
A Bing hirdetéssel segíthetünk több mint 167 millió egyedi felhasználóhoz eljuttatni cége szolgáltatásait és termékeit külföldön, mely során így növelhető a hirdetési kiadások megtérülési rátája (ROAS - Return On Advertising Spend).Az itthon népszerű Facebook vagy Google hirdetésekhez hasonlítva a Bing hirdetés esetében alacsonyabb a kattintásonkénti költség (CPC - Costs-Per-Click) és a beszerzési költség is (CPA - Costs-Per-Acquisition).
Nincs minimum díj
Bárki feliratkozhat ingyenesen a Bing hirdetési rendszerébe, s annyit költ a hirdetési kampányaira, amennyit jónak lát a konkurens hirdetők licitjeivel szemben.
Napi költségkeret is beállítható
A napi költségkeret kiváló eszköz arra, hogy a vállalat ne költekezzen túl a marketing stratégiában kidolgozott értékeken.
Kattintások után kell csak fizetni (PPC - Pay-Per-Click)
A Bing hirdetés esetében csak akkor kell fizetni a hirdetésért, ha a látogatók rákattintanak. Ha nem történik kattintás, nem kerül felszámításra a hirdetési díj.
Hogy működik a Bing hirdetés?
- A Bing hirdetés hasonló elven működik, mint a Facebook vagy Google hirdetések:
- A látogatók keresnek valamire a Bing keresőjében.
- A beírt kulcsszavakra és kulcskifejezésekre a rendszer megjeleníti a releváns organikus találatokat, illetve a releváns fizetett találatokat - hirdetéseket.
- A látogatók rákattintanak a Bing hirdetésre, melyben egy link szerepel a vállalat webáruházába, honlapjára, blogjába, stb.
- A link elviszi a látogatót a hirdetésben megadott URL címre, majd ha megtalálta amit keresett, akkor megvásárolja a terméket.
Kulcsszavak:
Az általunk kiválasztott kulcsszavakra licitálhatunk, melyet a csúcsforgalom vagy a legalacsonyabb forgalom alapján lehet beállítani.
Hely:
Megadhatjuk egy áruház fizikai címét, egy városon belüli körzetet, vagy egyszerűen egy irányítószámot, aminek a körzetében található a szolgáltatás.
Nyelv:
Bármilyen nyelvre beállíthatjuk a kampányokat, hiszen a hirdetés mindig a végfelhasználó böngészőjében a nyelvi beállításoknak megfelelően fog megjelenni.
Ütemezés:
15 perces lépésekben lehet meghatározni a hirdetések ütemezését egy nap folyamán. Természetesen napra, órára lebontva is be lehet állítani a Bing hirdetéseket.
Készülék típusa:
Mobil eszközt, táblagépet vagy számítógépet használó ügyfeleket lehet a Bing hirdetésekkel elérni.
Napi idő és a hét napja:
Lehetőség van idő / nap szerinti pontosításra is, mely során a végfelhasználó helyi időzónáját használja a rendszer.
Közönség:
A közönséget életkor és nem szerint lehet beállítani.
Vásárlás:
A hagyományos szöveges hirdetés mellett lehetőség van termék hirdetésre is (termék kép, URL, ár, termék neve, leírása, termék link).
Google Import:
A Google Import lehetőség segítségével egyszerűen ki lehet másolni a már kész hirdetéseket a Google Ads-ből, majd használni ezeket a Bing hirdetéskezelőjében.
Amennyiben érdekli a külföldi promóciók során használható Bing hirdetés, kérje tapasztalt csapatunk, a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség segítségét.