Bing hirdetés

Cégünk már 2016 óta foglalkozik Bing hirdetéssel, hiszen ettől az évtől kezdődően akkreditált partnere lettünk a Microsoft cégnek. Azóta minden évben sikeresen megújítjuk az akkreditációs vizsgánkat, hiszen csak így tudjuk biztosítani a Bing hirdetések (Microsoft Advertising) professzionális kezelését. Ez a szolgáltatás jelenleg csak külföldön érhető el, így azoknak a cégek jelenthet ez itthon újabb hirdetési felületet, amelyek külföldre is szolgáltatnak.
 

Mi a Bing hirdetés?

A Bing hirdetéssel segíthetünk több mint 167 millió egyedi felhasználóhoz eljuttatni cége szolgáltatásait és termékeit külföldön, mely során így növelhető a hirdetési kiadások megtérülési rátája (ROAS - Return On Advertising Spend).

Az itthon népszerű Facebook vagy Google hirdetésekhez hasonlítva a Bing hirdetés esetében alacsonyabb a kattintásonkénti költség (CPC - Costs-Per-Click) és a beszerzési költség is (CPA - Costs-Per-Acquisition).

Nincs minimum díj

Bárki feliratkozhat ingyenesen a Bing hirdetési rendszerébe, s annyit költ a hirdetési kampányaira, amennyit jónak lát a konkurens hirdetők licitjeivel szemben.

Napi költségkeret is beállítható

A napi költségkeret kiváló eszköz arra, hogy a vállalat ne költekezzen túl a marketing stratégiában kidolgozott értékeken.

Kattintások után kell csak fizetni (PPC - Pay-Per-Click)

A Bing hirdetés esetében csak akkor kell fizetni a hirdetésért, ha a látogatók rákattintanak. Ha nem történik kattintás, nem kerül felszámításra a hirdetési díj.
 

Hogy működik a Bing hirdetés?

  • A Bing hirdetés hasonló elven működik, mint a Facebook vagy Google hirdetések:
  • A látogatók keresnek valamire a Bing keresőjében.
  • A beírt kulcsszavakra és kulcskifejezésekre a rendszer megjeleníti a releváns organikus találatokat, illetve a releváns fizetett találatokat - hirdetéseket.
  • A látogatók rákattintanak a Bing hirdetésre, melyben egy link szerepel a vállalat webáruházába, honlapjára, blogjába, stb.
  • A link elviszi a látogatót a hirdetésben megadott URL címre, majd ha megtalálta amit keresett, akkor megvásárolja a terméket.
A kampányok során egyaránt lehet használni a pontos és a rugalmas célzási lehetőségeket, hogy a marketing stratégiának megfelelően tudjuk kialakítani a Bing hirdetési kampányokat.

Kulcsszavak:

Az általunk kiválasztott kulcsszavakra licitálhatunk, melyet a csúcsforgalom vagy a legalacsonyabb forgalom alapján lehet beállítani.

Hely:

Megadhatjuk egy áruház fizikai címét, egy városon belüli körzetet, vagy egyszerűen egy irányítószámot, aminek a körzetében található a szolgáltatás.

Nyelv:

Bármilyen nyelvre beállíthatjuk a kampányokat, hiszen a hirdetés mindig a végfelhasználó böngészőjében a nyelvi beállításoknak megfelelően fog megjelenni.

Ütemezés:

15 perces lépésekben lehet meghatározni a hirdetések ütemezését egy nap folyamán. Természetesen napra, órára lebontva is be lehet állítani a Bing hirdetéseket.

Készülék típusa:

Mobil eszközt, táblagépet vagy számítógépet használó ügyfeleket lehet a Bing hirdetésekkel elérni.

Napi idő és a hét napja:

Lehetőség van idő / nap szerinti pontosításra is, mely során a végfelhasználó helyi időzónáját használja a rendszer.

Közönség:

A közönséget életkor és nem szerint lehet beállítani.

Vásárlás:

A hagyományos szöveges hirdetés mellett lehetőség van termék hirdetésre is (termék kép, URL, ár, termék neve, leírása, termék link).

Google Import:

A Google Import lehetőség segítségével egyszerűen ki lehet másolni a már kész hirdetéseket a Google Ads-ből, majd használni ezeket a Bing hirdetéskezelőjében.

Amennyiben érdekli a külföldi promóciók során használható Bing hirdetés, kérje tapasztalt csapatunk, a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség segítségét.