Professzionális segítség kis-, közép-, és nagyvállalatoknak
Még mindig sok tévhit terjeng azzal kapcsolatban, hogy csak a multik engedhetik meg maguknak azt, hogy
online marketing ügynökséget kérjenek fel a cég termékei és szolgáltatásai promotálására. A kedvező hirdetési konstrukciók miatt viszont nemcsak a Google Ads vagy a Facebook hirdetések érik meg egyaránt a kis-, közép- és nagyvállalatoknak, hanem már a linképítés során is ki tudják használni egymás erősségeit és gyengeségeit a vállalatok.
Online marketing ügynökség kisvállalkozásoknak, magánszemélyeknek
A kis cégek nyilván nem tudnak félretenni 15-20 milliót egy hónapban arra, hogy hirdessenek, hiszen ezt az összeget gyakran egy év alatt sem termelik meg. Természetesen ebben az esetben is van tökéletes megoldás, mely a lokális SEO-SEM eszközökben rejlik.
Minek hirdessünk országosan egy szolgáltatást, ha az csak egy városban érhető el, sőt, talán csak egy vagy két kerületben. Őrültség és pénzkidobás lenne az ilyen kisvállalatok esetében országosan hirdetni, hiszen minimális az esélye annak, hogy valaki elmegy az ország másik végébe azért, hogy egy cég szolgáltatását ki tudja próbálni.
A magánszemélyek és a kisvállalkozások esetében tehát maximálisan ki lehet használni mind a Google, YouTube, Instagram, Facebook vagy bármilyen más online hirdetési rendszert, hiszen szinte az összesnél be lehet állítani a földrajzi helyet, így csak azoknak fognak megjelenni a kitett hirdetések, akiket nemcsak érdekel a téma, hanem még a közelben is élnek.
A linképítés során is érdemes kihasználni az olcsóbb, de ebben az esetben annál hatékonyabb megoldásokat, hiszen ilyenkor csak a lokális SEO taktikákat érdemes használni. A szponzorált tartalmakban lévő backlinkeket így a helyi portálok rovataiban érdemes elhelyezni, a helyi közönség számára.
Online marketing ügynökség középvállalatoknak
A középvállalatok esetében már egy kicsit nehezebb a helyzet, hiszen itt akár kontinensen belüli harc is lehet - gondoljunk csak azokra a cégekre, amelyek egyaránt szállítanak Romániába, Csehországba, Szlovákiába, Ausztriába, Horvátországba vagy Szlovéniába.
Ebben az esetben cégünk, a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség, folyamatos konkurencia-kutatást szokott ajánlani, hiszen így lehet elcsípni olyan arcátlanságokat, mint amikor egy cég egy másik cég nevére hirdet az interneten. Nem a legszebb megoldás, de ha erre nincs gyors reakció, akkor elhalásszák a potenciális vásárlókat a versenytársak.
Ilyenkor érdemes bevetni a vállalat marketing büdzséjéhez mérten a lehető legtöbb marketing eszközt - beleértve a tematikus linképítést is -, hiszen csak folyamatos monitoringgal és állandó fejlesztésekkel és ügyes promóciókkal lehet megnyerni a felhasználókat.
Online marketing ügynökség multiknak
A multiknál már brutális harc folyik a felhasználókért. Itt már érdemes elgondolkodni a webáruház luxus típusú fejlesztésein is, hiszen minél jobb a felhasználói élmény, annál több lesz a cég bevétele.
Ezt viszont el is kell érni, ami azt jelenti, hogy itt már nagyon szőrszálhasogatónak kell lenni mind a linképítési folyamatoknál - mely weboldalakra kerüljenek ki a szponzorált tartalmak, s melyekre semmiképp se -, mind a kampányokban szereplő kifejezésekig, hiszen egy rosszul megfogalmazott kampányszöveg miatt akár egy egész évnyi marketing ötlet is mehet a levesbe.
2021-ben is azok lesznek a legnagyobb nyertesek, akiket online marketing ügynökség segít az interneten
Egy cég nem azért evez online vizekre, mert annyira ért a számítógépekhez, a hálózatokhoz, vagy a rengeteg online és offline programhoz, hanem azért, mert szimplán ki akarja használni ezt az értékesítési csatornát.
A legtöbb vállalatvezető emiatt nem az internettel, a felhasználói élménnyel vagy a vásárlás egyszerű lebonyolításával foglalkozik, hanem tárgyalásokra rohangál, kávézik a partnerekkel, és persze időnként ráles a dolgozókra is. Emiatt nem nagyon van idő arra, hogy a webáruház vagy weboldal mérőszámaival, sokak számára unalmasnak gondolt adataival foglalkozzon, hiszen egy vállalatvezetőnek csak a profit-növekedés a fontos.
Egy profi online marketing ügynökséggel együtt dolgozni olyan, mintha személyi online marketingese lenne a cégnek. Nem kell többet az amúgy is túlterhelt adminisztratív munkatársakra hárítani a marketing feladatokat (hirdetések kezelése, konkurencia elemzés és figyelés, weboldal optimalizálása, kulcsszókutatás, stb.), hiszen ők amúgy sem SEO-SEM szakemberek, így nagyobb is az esély arra, hogy elrontanak valamit a hirdetésekben vagy például a linképítés során.
2021-ben is nagyon fontos szerepe lesz az online marketing ügynökségeknek, hiszen a jelenlegi események miatt most már az is az interneten próbálkozik, aki eddig messziről elkerülte azt. A verseny emiatt egyre csak nő, így csak komoly szakmai tapasztalattal rendelkező SEO-SEM szakemberek segítségével lehet manapság már érvényesülni a neten.
Kérje professzionális csapatunk, a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség segítségét, hogy cége sikeresen tudjon működni akkor is, ha kisbevételű, s akkor is, ha egy multi szerepét tölti be a piacon.