Minden, amit nem tudtál a PPC-ről: A kattintások világának titkai!
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
Nézzük meg, mit érdemes tudni, mielőtt nagy kapkodás lenne a vége egy vállalat születésének!
Az eladni kívánt termékre vagy szolgáltatásra érdemes először összpontosítani
A brandépítés során az egyik leggyakoribb hiba, amit a fiatal cégek elkövetnek, az az időhiány miatt kialakuló félkész szolgáltatások reklámozása különféle online és offline felületeken.
Mivel a piacon már rengeteg ugyanilyen szolgáltatás vehető igénybe, azok legalább már rég készen vannak, nem most próbálják meg minimális idő alatt összetákolni őket.
Emiatt a legelső, amit kész állapotba kell hozni: egy profin kidolgozott termék vagy szolgáltatás, mely különleges megoldást kínál az ügyfeleknek.
Ezután érdemes kialakítani egy erős online jelenlétet
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
A linképítés mindig is kulcsfontosságú eleme volt a keresőoptimalizálásnak (SEO). Ahogy azonban a Google algoritmusai egyre kifinomultabbá válnak, a korábban bevált, gyors eredményeket hozó technikák már nem működnek.