Minden, amit nem tudtál a PPC-ről: A kattintások világának titkai!
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
Azok a vállalatok, amik már néhány éve jelen vannak az online bizniszben nagyon jól tudják, hogy mint a rendes fizikai üzletek esetében, az online szférában is ugyanúgy szükség van a megbízható, és sok éves tapasztalattal rendelkező hirdetéskezelőkre, marketingesekre, illetve termék vagy vállalati imidzs fejlesztőkre. Ez a legtöbb esetben igen sok befektetést igényelne a cégtől, ha ezt házon belül szeretné megoldani profi szakemberekkel.
Fontos kiemelni, hogy mivel az informatikához kevesen értenek jól, emiatt aki profi például az Adwords kampányok lebonyolításában, nem fog megelégedni a minimálbérrel, emiatt erre kifejezetten felvenni embert csak a multiknál szokás.
Sokkal egyszerűbb a kis és közepes vállalkozásoknak külsős Adwords ügynökségre bízni ezeket a feladatokat, hiszen egy profi szakember bérének töredékét kell csak így kifizetni, mely ha valamilyen partneri megállapodással is kiegészül, még a szolgáltatást igénybe vevő cégnek is jobban megérheti.
Emiatt nem érdemes felvenni egyedül a versenyt a konkurenciával, hiszen itthon és a környező országokban is általában külsős Adwords ügynökség kezeli a hirdetéseket, azok megtervezését, illetve sok esetben segítenek a marketing kampányok lebonyolításában is, de ez attól függ, hogy milyen szolgáltatásokat vállal az adott ügynökség.
Nem maradt más hátra, mint megemlíteni a legfontosabb tényezőket, melyek segítenek irányt mutatni abban, hogy melyik Adwords ügynökséget válassza ki biznisze fejlődéséhez.
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
A linképítés mindig is kulcsfontosságú eleme volt a keresőoptimalizálásnak (SEO). Ahogy azonban a Google algoritmusai egyre kifinomultabbá válnak, a korábban bevált, gyors eredményeket hozó technikák már nem működnek.