Minden, amit nem tudtál a PPC-ről: A kattintások világának titkai!
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
Ma nem csak a magyar, de a nemzetközi piacon is számtalan SEO szakértőt találunk, akiknek a keresőoptimalizálásban folytatott munkája kimerül a weboldalak szoftveres elemzésében, de a valódi megoldást nem adják át az Ügyfeleiknek, ami nem más, mint a fellelhető hibák javításának konkrét dokumentációja.
Mészáros Ádám a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség vezető online marketing tanácsadója és SEO szakértője, valamint egyetemi óraadó új dimenzióba helyezte az ügynökség által végzett SEO szolgáltatást.
„Az ügyfeleknek nem arra van szükségük, hogy szép színes, szagos dokumentumokat olvassanak sokszázezer forintért arról, hogy mik a weboldal hibák, hanem arra, hogy valaki megmondja nekik konkrétan mi a megoldás ezek javítására és mik a legújabb trendek a szakmában!”
A keresőoptimalizálás a maga formájában egy időzített bomba, mely bármikor felrobbanhat, ha a Google kereső algoritmusa kedvezőtlenül változik. Erre láthattunk példát az elmúlt hónapokban, amikor is a rosszul, vagy agresszíven optimalizált weboldalak a biztos elit pozíciókból egyszer csak elindultak a keresőben hátrafelé, ezzel számtalan potenciális látogatót és bevételt veszítve.
A mi tapasztalatunk az elmúlt évekből az, hogy ha egy általunk kitalált SEO szisztéma alapján dolgozunk, akkor az ilyen jellegű algoritmus változások nem hatnak az Ügyfél weboldalára drasztikusan, ezt számtalan algoritmus változásnál tapasztalhattuk már, így garantálva az Ügyfeleinknek, hogy a keresőoptimalizálásba fektetett pénzük nem vész el és nem válik ablakon kidobott pénzé.
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
A linképítés mindig is kulcsfontosságú eleme volt a keresőoptimalizálásnak (SEO). Ahogy azonban a Google algoritmusai egyre kifinomultabbá válnak, a korábban bevált, gyors eredményeket hozó technikák már nem működnek.