2017.12.07.
Reklám marketing - a hatékonyabb hirdetések érdekében
Egy hirdetés önmagában nem állja meg a helyét az interneten, ha azt nem előzte meg egy ügyes marketing stratégia. Így ha azt szeretné, hogy az interneten elhelyezett hirdetései csak azokat az ügyfeleket szólítsák meg, akik hajlandóak is a vásárlásra, azt alapos marketing előkészületek kell, hogy megelőzzék.
Mi a reklám?
A reklám lehet például hanganyag rádióban, videó vagy kép a tévében vagy az interneten, illetve fizikailag megfogható is, mint például a nyomtatott sajtóban található hirdetések, vagy akár az utcai óriásplakátok.
Ezeken a felületeken mind lehet hirdetni, de ahhoz, hogy ezek eredményesek is legyenek, szükséges előtte egy alapos marketing stratégia kiépítése, hogy akkor és ott jelenjenek meg a hirdetések, ahol gyakran megfordulnak a potenciális ügyfelek.
Mi a marketing?
A marketing feladata az, hogy a reklámban kínált terméknek vagy szolgáltatásnak olyan külsőt kölcsönözzön, mely elősegíti azt, hogy a felhasználókat vásárlásra ösztönözze. Így a termék vagy szolgáltatás színétől, méretétől, csomagolásától elkezdve egészen a címkézésig mindent aprólékosan figyelembe kell vennie a marketingnek, hogy a szolgáltatások vagy termékek elnyerjék a vásárlók tetszését.
Mire jó a reklám marketing?
Egy termék eladását megelőzően a marketing csapatnak szükséges igen aprólékos és bonyolult felméréseket és kimutatásokat készítenie, hogy mit várnak el az ügyfelek egy adott szolgáltatástól vagy terméktől. Milyen formában kell legyenek ezek az eladásra kívánt termékek, hogy azokat a felhasználók meg is vegyék? Kik ezek a felhasználók, hogyan lehet őket megszólítani, mire van szükségük, stb.
Emiatt a reklám marketing igen fontos, hiszen egy hirdetést nem lehet csak úgy kitenni, mert ha nem megfelelően mérték fel előtte a piaci helyzetet vagy a vásárlói igényeket, akkor nem feltétlenül járhatunk eredménnyel.
Vírus Média Keresőmarketing Ügynökségünk ezekben mind segítségére tud lenni, hiszen több éves tapasztalattal, illetve profi szakemberekkel rendelkezünk, hogy online reklámjai mindig azoknak, ott és abban az időszakban jelenjenek meg, amikor a potenciális vásárlók a legaktívabbak.