Minden, amit nem tudtál a PPC-ről: A kattintások világának titkai!
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
Amikor egy webes felületet népszerűsíteni szeretne egy vállalat, sokszor beleesik abba a hibába, hogy minden egyes közösségi média platformon, hirdetési felületen és gyakran látogatott oldalon jelen szeretne lenni, pedig sok esetben erre nincs szükség. Az online stratégia kialakítása során érdemes megvizsgálni, hogy melyeket részesítik előnyben a felhasználók, így elég csak a gyakran látogatott felületekre összpontosítani.
Minden biznisz más és más, így fontos szemügyre venni például a következő tényezőket egy online stratégia megalkotása előtt:
Cég:
Felhasználók:
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
A linképítés mindig is kulcsfontosságú eleme volt a keresőoptimalizálásnak (SEO). Ahogy azonban a Google algoritmusai egyre kifinomultabbá válnak, a korábban bevált, gyors eredményeket hozó technikák már nem működnek.