Ön is a keresőoptimalizálási árakat nézi meg először?

Mivel itthon az informatikának jelentős ágazatai gyerekcipőben járnak még a kis- és középvállalatok szervezeti ábráin, sok cég úgy dönt, hogy a vállalat online népszerűsítésének eszközeit az árak alapján választja ki. Vajon miért nem jó ez a szemlélet?

Rengetegszer halljuk a kisebb online cégeknél, hogy a keresőoptimalizálást majd az ismerős csinálja meg, vagy épp bent van egy kolléga, aki ért egy picit a SEO-hoz, de gyakran van olyan eset is, hogy teljesen dilettánsokkal próbálják megcsináltatni a SEO feladatokat, hogy ne kelljen profi céget vagy szabadúszót megfizetni.

A másik eset az, amikor a cég bevallja, hogy nem ért a SEO-hoz, s inkább keres egy keresőmarketing céget. Ezzel pedig nem lenne semmi baj, ha nem csak a keresőoptimalizálási árak alapján döntenének a rengeteg ügynökség közül.

A fentiek közül bármelyik döntést is hozza meg egy cég, csak veszíteni fog, hiszen ha nincs gyakorlott, illetve szakmailag értő kezekben egy cég online népszerűsítése, akkor az a legtöbb esetben bevétel-kieséssel, nem pedig növekedéssel jár. Emiatt nem érdemes az ügynökségeknél csak a keresőoptimalizálási árakat nézni, hanem inkább az eddigi referenciáikat.

Fontos itt kiemelni azt, hogy azokat az ügynökségeket, melyek kecsegtető csomagokkal, sőt, garanciával próbálnak ügyfeleket szerezni, gyakran csak a pénz motiválja, nem pedig a munkához való lelkiismeretes hozzáállás. Ennek eredményeképp pedig elég valószínű, hogy ugyanannyi időt fognak szánni egy hatalmas webáruházra, mint egy kis vállalati honlapra.

Onnan könnyű felismerni egy jó keresőmarketing ügynökséget, hogy weboldalukon nincsenek fix árak, hiszen minden ügyfélnek más igényei vannak, emiatt különféleképp vannak kialakítva az online felületei is.

Emiatt ha úgy gondolja, hogy vállalatának online megjelenése nincs biztos kezekben, kérjen Vírus Média Keresőmarketing Ügynökségünktől egyedi árajánlatot, hogy pontosan kalkulált keresőoptimalizálási árak alapján profi szakemberek segítsék cégét az online felületeken.