Minden, amit nem tudtál a PPC-ről: A kattintások világának titkai!
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
A hirdetéskezelés egy olyan tervezett irányítási folyamat, melynek célja a programban részt vevő különböző hirdetési tevékenységek felügyelete és ellenőrzése, hogy kommunikáljanak a cég célpiacával, mely tulajdonképpen a fogyasztói vásárlási döntések befolyásolására szolgál. A reklám csak egy elem a vállalat promóciós egyvelegében, viszont a népszerűsítési egységek közül ez a legdrágább, emiatt gondos és elszámoltatható módon szükséges kezelni őket.
Természetesen nem mindegy, hogy milyen kampányról van szó, így a marketingesek 3 nagy típusba sorolják a különféle hirdetési módokat:
A hirdetéskezelés olyan összetett folyamat, amely számos réteges döntést hoz létre, beleértve a fejlődő hirdetési stratégiákat, a hirdetési költségvetést, a hirdetési célok meghatározását, a célpiac meghatározását, a médiastratégiát (amely természetesen magában foglalja a médiatervezést is), az üzenetstratégia kidolgozását és az általános hatékonyság értékelését.
A reklámkezelés ugyan egy igen összetett folyamat, viszont a legegyszerűbb szinten a hirdetéskezelés négy kulcsfontosságú területre korlátozható:
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
A linképítés mindig is kulcsfontosságú eleme volt a keresőoptimalizálásnak (SEO). Ahogy azonban a Google algoritmusai egyre kifinomultabbá válnak, a korábban bevált, gyors eredményeket hozó technikák már nem működnek.