Minden, amit nem tudtál a PPC-ről: A kattintások világának titkai!
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
Elkészült az új céges weboldal vagy webáruház, de mégsem látni a keresők találati oldalain? Nem lehet lépést tartani a konkurenciákkal? Esetleg egy régen készült weboldalt szükséges aktualizálni, hogy megfeleljen a 2017-es technikai elvárásoknak? Ilyenkor segít a SEO optimalizálás, hiszen ennek segítségével könnyebben megtalálja majd a Google céges webes felületét, így több felhasználóhoz fog eljutni az Ön szolgáltatása, mely jelentősen növelheti a cég bevételeit.
Egy SEO optimalizálás során a szakemberek több szempont alapján vizsgálják végig az adott webes felületet, melyek általában a következők lehetnek:
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
A linképítés mindig is kulcsfontosságú eleme volt a keresőoptimalizálásnak (SEO). Ahogy azonban a Google algoritmusai egyre kifinomultabbá válnak, a korábban bevált, gyors eredményeket hozó technikák már nem működnek.