Minden, amit nem tudtál a PPC-ről: A kattintások világának titkai!
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
Az internet rengeteg jót adott az emberiségnek, viszont nem szabad elfelejteni azt sem, hogy nagyon sokan ki is használják azt, hogy nem mindenki ért hozzá eléggé, így van rengeteg olyan online marketing ügynökség, mely nemhogy nem csinálja meg a neki kiszabott munkát, de szakmailag sincs azon a szinten, ahonnan megfelelő és felelősségteljes döntésekkel tudná segíteni egy cég online profiljának ismertségét.
Így fontos kiemelni néhány igen lényeges dolgot, melyek egyből arra engednek következtetni, hogy az online marketing ügynökség csak egy újabb átverés:
Ezzel szemben egy jó online marketing ügynökség sokkal kiterjedtebb szolgáltatásokkal kell, hogy rendelkezzen.
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
A linképítés mindig is kulcsfontosságú eleme volt a keresőoptimalizálásnak (SEO). Ahogy azonban a Google algoritmusai egyre kifinomultabbá válnak, a korábban bevált, gyors eredményeket hozó technikák már nem működnek.