Minden, amit nem tudtál a PPC-ről: A kattintások világának titkai!
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
Egy webáruház SEO analízise után kerül sor az optimalizálásra, mely képes felhozni egy teljesen elavult, régi kódolású oldalt a mai technikai, dizájn és tartalmi elvárásoknak megfelelően. Vajon mi a baj a mai online áruházakkal, hogy a legtöbb esetben az optimalizálásban leírtaknak nem tudnak megfelelni?
Rengeteg hazai cég van abban a tévhitben, hogy egy SEO optimalizálás csupán apró tartalmi hibák kijavításából áll, így ezt cégen belül is meg tudják majd oldani.
Ezzel az a baj, hogy a legtöbb problémát annak az informatikai csapatnak kell majd megoldania, aki a webáruház fejlesztésével foglalkozik.
Ahhoz, hogy egy optimalizálás sikeres legyen, a legtöbb esetben igen nagy volumenű programozási feladatokra van szükség, ilyenek például:
S ezután jönnek azok a feladatok, melyek inkább a tartalmi részhez köthetőek:
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
A linképítés mindig is kulcsfontosságú eleme volt a keresőoptimalizálásnak (SEO). Ahogy azonban a Google algoritmusai egyre kifinomultabbá válnak, a korábban bevált, gyors eredményeket hozó technikák már nem működnek.