Minden, amit nem tudtál a PPC-ről: A kattintások világának titkai!
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
A natív hirdetés - ahogy a nevében is mutatja - beleolvad a környezetébe, így nem gátolja a felhasználót a webes felület használásában. Mivel rengeteg embert zavarnak a pop-up reklámok, a villogó GIF-ek, a felugró chat ablakok, illetve a félrevezető, és nem a témához illő hirdetések, sokkal nagyobb sikereket lehet ma elérni a kevésbé idegesítő és a vásárló tevékenységét nem megszakító natív hirdetési típusokkal.
A natív hirdetés típusai:
A natív hirdetés sikerének kulcsa:
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
A linképítés mindig is kulcsfontosságú eleme volt a keresőoptimalizálásnak (SEO). Ahogy azonban a Google algoritmusai egyre kifinomultabbá válnak, a korábban bevált, gyors eredményeket hozó technikák már nem működnek.