Minden, amit nem tudtál a PPC-ről: A kattintások világának titkai!
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
Még a legnagyobb internetes cégek is versenyeznek folyamatosan a legjobb helyezésekért a Google találati oldalain. Ahhoz, hogy mérni is tudják, hogy mikor milyen lépést kell tenni, hogy még több felhasználó használja az adott weboldalt, folyamatos honlap elemzést készítenek, melynél figyelembe veszik a technikai, felhasználói és marketing irányelveket is.
Mit tartalmaz egy profi honlap elemzés?
Természetesen ez szolgáltatás csomagtól függ, de a legtöbb honlap elemzés tartalmazza általában a legfontosabb tudnivalókat a holnap felhasználhatóságával kapcsolatban, melyek a következők lehetnek például:
Technikai honlap elemzés:
Felhasználói honlap elemzés:
Marketing honlap elemzés:
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
A linképítés mindig is kulcsfontosságú eleme volt a keresőoptimalizálásnak (SEO). Ahogy azonban a Google algoritmusai egyre kifinomultabbá válnak, a korábban bevált, gyors eredményeket hozó technikák már nem működnek.