Linképítés - mire várhatunk 2018-ban?

A Google már büntetéseket szabhat ki azokra a webes felületekre, melyek teleszemetelték linkjeikkel az interneten található haszontalan és rossz minőségű oldalakat. Így lehet, hogy sok link került elhelyezésre, viszont azok értéke kevesebb, mint nulla, hiszen ezek okozhatják a büntetéseket. Nézzük meg, mire érdemes figyelni 2018-ban a linképítés kapcsán.

Tartalom marketing és blogok

2018-ban még fontosabb lesz az eredeti, nem másolt vagy fordított tartalom, hiszen a keresőóriások elég okosak már ahhoz, hogy ezeket kiszűrjék, emiatt egyből rossz minőségű oldalnak fogják titulálni az adott webes felületet, ha az nem eredeti tartalommal van feltöltve.

Emiatt a látogatóknak olyan információkkal kell szolgálni, mely érdekli őket, s a cikk vagy ábra mely az oldalon szerepel annyira egyedi, minőségi és érdekes, melyre szívesen rákattintanak.

Hálózati stratégia kiépítése - adok, kapok

Amikor egy vállalkozás még csak néhány napja létezik az interneten, fontos, hogy a szolgáltatással kapcsolatos erősebb cégek felé közeledjen. Így biztosan lesznek olyan közös témák, cikkek vagy ábrák amiket érdemes megosztani a saját vállalati webes felületen. Így néhány hét alatt visszajut a nagy vállalathoz az érdeklődés, melyből partneri kapcsolatokat is ki lehet építeni a későbbi együttműködés céljából, melynek eredményeképp a linképítés folyamata is elkezdődhet egy már bejáratott, ismert felületen.

Online és offline médiumok kiaknázása

Érdemes kapcsolatba lépni online és offline újságírókkal, bloggerekkel vagy befolyásos média szereplőkkel, akik szívesen segítik a linképítés folyamatát, hiszen ha releváns, egyedi és hasznos információkkal teli posztokat szeretnénk népszerűsíteni, könnyen meg lehet ezt az ő segítségükkel valósítani. Emiatt is fontos az egyedi, nem másolt vagy fordított tartalom létrehozása.

Versenytársak figyelése

Érdemes megnézni, hogy mit csinál a konkurencia, miért választják őket az emberek. Ez több időt és energiát igényelhet, hiszen a lényeg az, hogy jobbat tudjunk ajánlani a felhasználóknak, mint amit másoktól megszoktak. Itt kell igénybe venni a kreativitást, az innovatív technológiákat, illetve minden olyan eszközt, mely az ügyfelek jobb felhasználói élményét javítja.