Linképítés 2017-ben - van még értelme?

A linképítés egy igen kényes téma ma már, hiszen néhány évvel ezelőtt egyes SEO és SEM “szakemberek” szinte teljesen tönkretették és kihasználták ezt a fajta faktort, melyet a Google egy időben igen komolyan vett. Mára elég sok minden megváltozott, viszont azt biztosan tudjuk, hogy az értékes linkek ma is számítanak, így nem szabad lemondani a linképítés erejéről, viszont óvatosan kell vele bánni.

Annak továbbra sincs semmi értelme, hogy úgynevezett sehonnani blogokra, értékes információt nem tartalmazó kétes eredetű weboldalakra vagy más webes felületekre tegyünk ki linkeket, hiszen ez olyan, mintha semmit sem csináltunk volna. Így a linképítés 2017-ben csak is kizárólag igényesen, óvatosan, de leginkább lassan szabad, hogy megtörténjen.

Amennyiben gyorsan szeretnénk elérni az online nézettséget vagy népszerűséget, bizony más eszközökhöz érdemes folyamodni, mint például frappáns és jól illusztrált reklámokkal, hirdetésekkel, vagy befolyásos internetes személyek ajánlásaival. A linképítés ma már csak és kizárólag értékes, sokak által komolyan vett és rendszeresen olvasott weboldalakon, blogokon, online magazinokon vagy a közösségi média segítségével a befolyásos személyiségek saját oldalain történik.

Ez azért van, mert a linkeket semmi értelme sincs kétes eredetű oldalakon, portálokon vagy blogokon kitenni, hiszen ezeket a Google ha fontosnak venné, bizony nagy meglepetésekben lenne része azoknak az embereknek, akik a Google-t napi szinten használják. Mert senki sem szeretne igénytelen, szedett-vedett, félkész, alig működő oldalakra érkezni egy találati oldalról, hanem egy felhasználóbarát, modern technológiával és üzletpolitikával rendelkező oldalon szeretne vásárolni, olvasni vagy valamilyen szolgáltatást igénybe venni.

Így tudjuk már azt, hogy a Google képes megállapítani az oldalak hitelességét, erősségét és megbízhatóságát, melyeken a linképítés történt, emiatt fontos, hogy csak a minőségi oldalakra helyezzük el céges linkjeinket.