Minden, amit nem tudtál a PPC-ről: A kattintások világának titkai!
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
Az elmúlt években számtalan olyan vállalkozóval találkoztunk, akiknek nem volt lehetőségük a korlátozott marketingre szánható forrásaikból adódóan komolyabb keresőmarketing kampányok futtatására még akkor sem, ha az hosszú távon jövedelmező lehetett volna számukra.
Ennek kapcsán és a számtalan ügyfelek által elmondott negatív tapasztalat alapján úgy döntöttünk, hogy 2019-re megalkotunk egy olyan kimondottan kisvállalkozókat támogató marketing programot, ahol mind a két fél számára jövedelmező lehet az együttműködés.
Ezt természetesen nem úgy kell elképzelni, hogy a kisvállalkozók együttműködése során gyengébb minőségű szolgáltatást fognak kapni, hanem az anyagi lehetőségeikhez mérten egy olyan működő megoldást, ahol a befektetett pénzük megtérülhet.
A marketing program az alábbi optimalizált szolgáltatásokra terjed ki:
Az együttműködés során nagy figyelmet fordítunk az ügyfél igényekre, így minden esetben egy előzetes igényfelmérést végzünk, hogy pontos képet kaphassunk az ügyfél által előre meghatározott elérni kívánt célokról. A célok folyamatos monitorozása és a proaktív kapcsolattartás ennek az együttműködésnek is létfontosságú eleme épp úgy, mint a nagyobb cégek esetében, hisz egy esetleges eredménytelen kampány futás esetén azonnal be tudunk avatkozni és minimalizálni tudjuk ügyfelünk veszteségét.
Miért válassza a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökséget?
Összességében elmondható, hogy ügynökségünk több, mint 10 év tapasztalatával, több 100 elégedett ügyféllel, számtalan egyedi online marketing fejlesztéssel és a szakmában elismert nemzetközi akkreditációval rendelkezik, mely garancia lehet a leendő ügyfeleink részére.
Filozófiánk a személyes odafigyelés! Hiszünk abban, hogy a gondosan megtervezett és proaktívan felügyelt keresőmarketing kampányok meghozzák az eredményt.
Mikor nyújthat Önnek megoldást a kisvállalkozókat támogató online marketing programunk?
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
A linképítés mindig is kulcsfontosságú eleme volt a keresőoptimalizálásnak (SEO). Ahogy azonban a Google algoritmusai egyre kifinomultabbá válnak, a korábban bevált, gyors eredményeket hozó technikák már nem működnek.