Minden, amit nem tudtál a PPC-ről: A kattintások világának titkai!
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
Sokaknak még mindig homályosak a keresőoptimalizálás Google specifikus megoldásai, így összeszedtük azokat a legfontosabb tényezőket, melyeket maga a keresőóriás javasol hivatalos oldalain a programozóknak, dizájnereknek, SEO specialistáknak és marketingeseknek. Nézzük, milyen tulajdonságok nélkül lehetetlen napjainkban érvényesülni a túlterhelt online piacon.
Cégvezetőknek
Az alábbi listán láthatják a cégvezetők, hogy a keresőoptimalizálás Google szabványai tisztán mutatják azokat a legfontosabb szempontokat, melyekkel nemcsak a cégtulajdonosoknak, de alkalmazottaiknak is tisztában kell lenniük, ha jól szeretnének szerepelni online felületen.
1. Programozóknak, Webmestereknek
2. Dizájnereknek
3. SEO Specialistáknak
4. Marketingeseknek
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
A linképítés mindig is kulcsfontosságú eleme volt a keresőoptimalizálásnak (SEO). Ahogy azonban a Google algoritmusai egyre kifinomultabbá válnak, a korábban bevált, gyors eredményeket hozó technikák már nem működnek.