Minden, amit nem tudtál a PPC-ről: A kattintások világának titkai!
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
Világszerte a legnagyobb vállalatok már évek óta használják a közösségi média oldalak adta marketing lehetőségeket, de Magyarországon ez még igen gyerekcipőben jár. Míg nyugaton már szinte “befoglalják” a közösségi média oldalak sztárjait - influencereket - addig itthon a legtöbb cég csak egy céges profillal rendelkezik itt-ott, de nem nagyon mélyednek bele a hirdetéseken kívül a Facebook, Instagram vagy YouTube oldalak számos értékesítési lehetőségébe.
Hogyan segíthetik tovább a közösségi média oldalak a cégeket a 2018-as évben?
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
A linképítés mindig is kulcsfontosságú eleme volt a keresőoptimalizálásnak (SEO). Ahogy azonban a Google algoritmusai egyre kifinomultabbá válnak, a korábban bevált, gyors eredményeket hozó technikák már nem működnek.