Minden, amit nem tudtál a PPC-ről: A kattintások világának titkai!
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
A Google+ remek lehetőséget nyújt online is elérhető bizniszének reklámozására illetve releváns keresési eredmények megjelenítésére. Vírus Média csapatunk biztosítani tudja Önnek, hogy vállalkozása oldalát folyamatos ellenőrzés és optimalizálás alatt tudja tartani, hogy a weboldal megjelenjen azoknak a potenciális ügyfeleknek, akik az Ön vállalatának tevékenységeivel releváns kulcsszavakra keresnek rá.
A Google+ használata fontos a közösségi média stratégia kiépítése szempontjából is, hiszen ez a platform áll jelenleg a legközelebb a Google keresőóriáshoz, így egy rendszeres tartalommal rendelkező oldal jelentősen tudja javítani a Google-ben található keresési eredményeket. Azt sem szabad elfelejteni, hogy természetesen a Google a Google+ oldalakat részesíti előnyben a többi közösségi média oldallal szemben.
Egy Google+ oldal optimalizálása során cégünk rendszeres tartalmakat jelenít majd meg, releváns kulcsszavakat és hashtag-eket használ, hogy ezzel is tudja segíteni a Google-t a pontos kategorizálásban.
A Google+ erősségét igen fontos kihasználni, hiszen rengeteg előnyt lehet belőle kovácsolni:
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
A linképítés mindig is kulcsfontosságú eleme volt a keresőoptimalizálásnak (SEO). Ahogy azonban a Google algoritmusai egyre kifinomultabbá válnak, a korábban bevált, gyors eredményeket hozó technikák már nem működnek.