Minden, amit nem tudtál a PPC-ről: A kattintások világának titkai!
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
Ma már számtalan blogból és a Google által publikált anyagokból „megtanulhatunk” Google Adwords fiókot készíteni, kezelni, azonban ezek a tanulmányok leginkább az alap készségek elsajátítására jók, a komolyabb tudás megszerzésére személyre szabott Adwords tanfolyamot érdemes igénybe venni.
A Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség tulajdonosa és egyben vezető keresőmarketing tanácsadója Mészáros Ádám kidolgozott évekkel ezelőtt egy olyan komplex oktatási programot, melyet sikeresen alkalmaz a főiskolai óraadások alkalmával is illetve használ a személyre szabott vállalati tanácsadásokon, oktatásokon is.
Felmerülhet a kérdés, hogy mitől egyedi ez az Adwords tanfolyam?
A tanfolyam lényege, hogy a hallgatók ne csak elméleti szinten tudjanak Adwords fiókokat létrehozni, kezelni, hanem képesek legyenek komplex gondolkodásmód alkalmazására is, hisz minden egyes hirdetési fiók más és más, nem lehet ugyan azt a sémát „ráhúzni”, mert ez esetben nem lesz eredményes hosszú távon a kampány. Épp ezért az oktatások felépítése maximum 30% elméleti és 70% gyakorlati munkából tevődik össze. Az elméleti oktatás lényege, hogy megismertessük a rendszer működését, a legfőbb szabályokat, a különböző mutatók jelentőségét, még a gyakorlati képzés alkalmával mindenkinek lehetősége nyílik a saját Adwords fiókjában kipróbálni a tanultakat szakember felügyelete mellett.
Céges megrendelőink számára a már jól bevált képzési tervet kiegészítjük a saját vállalatára szabott javaslatokkal, ötletekkel, konkrét megoldásokkal, így érdemes lehet igénybe venni olyan cégeknek az Adwords oktatás szolgáltatásunkat, ahol szükség van a dolgozók sokrétűbb továbbképzésére.
A vállalati képzéseken maximum 10 fő vehet részt, hisz csak így tudjuk garantálni az egyénenként felmerülő kérdések maradéktalan megválaszolását.
Mit várhat el az Adwords tanfolyamtól?
Az Adwords tanfolyam lényege, hogy ne a hagyományos interneten is fellelhető anyagokból szerezzen valaki felületes tudást, hanem olyan szakembertől vagy szakemberektől:
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
A linképítés mindig is kulcsfontosságú eleme volt a keresőoptimalizálásnak (SEO). Ahogy azonban a Google algoritmusai egyre kifinomultabbá válnak, a korábban bevált, gyors eredményeket hozó technikák már nem működnek.