Minden, amit nem tudtál a PPC-ről: A kattintások világának titkai!
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
Az értékesítési csatornák segítségével több felhasználóhoz vagy vásárlóhoz jutnak el egy cég szolgáltatásai vagy termékei. Természetesen fontos azt leszögezni, hogy nem mindegyik cégnek van szüksége az összes marketing csatorna kihasználására, hiszen ez nagyban függ a cég eddigi tevékenységeitől, vásárlóinak szokásaitól, életkorától, földrajzi helyzetétől és persze a vállalat anyagi kapacitásától is. Nézzük meg, milyen értékesítési csatornák működnek még 2017-ben!
Online értékesítési csatornák
Offline értékesítési csatornák
Amit kerüljünk el:
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
A linképítés mindig is kulcsfontosságú eleme volt a keresőoptimalizálásnak (SEO). Ahogy azonban a Google algoritmusai egyre kifinomultabbá válnak, a korábban bevált, gyors eredményeket hozó technikák már nem működnek.