Minden, amit nem tudtál a PPC-ről: A kattintások világának titkai!
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
Miután egy weboldal élesítve lesz, a tulajdonosok gyakran nem tudják felvenni a harcot a versenytársakkal. Ilyenkor kell alkalmazni egy profi SEO céget, mely készít egy konkurencia elemzést, vagy monitoringot - attól függ miben állapodnak meg a felek - mellyel könnyebben lehet meghatározni a következő lépéseket a profit növelése érdekében.
A konkurencia elemzést a webes felület elkészítése előtt a legoptimálisabb elvégeztetni, hiszen így könnyebben lehet variálni a cég szolgáltatásain, a webes felület funkcióin vagy a kinézetén, hiszen a fejlesztés alatt még minden módosítható.
Amennyiben már fent van weben a szolgáltatás, minél hamarabb szükséges elvégeztetni egy SEO konkurencia elemzést, hiszen mind technikailag, mind marketing kapcsán előrébb kerülhetnek a versenytársak a kereső találati oldalain, ha nem figyelik, követik őket rendszeresen.
Emiatt egy konkurencia analízis esetén jobb, ha félreteszünk erőforrást bizonyos informatikai fejlesztésekre, marketing kampány változtatásokra, esetleg szervezeti működés változtatásra vagy új kialakítására. Pl.: ha konkurenciánk videót is megjelenít termékképeihez, nekünk sem árt hasonlót készíteni. Muszáj haladni.
SEO konkurencia elemzés főbb részei
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
A linképítés mindig is kulcsfontosságú eleme volt a keresőoptimalizálásnak (SEO). Ahogy azonban a Google algoritmusai egyre kifinomultabbá válnak, a korábban bevált, gyors eredményeket hozó technikák már nem működnek.