Egy jó keresőmarketing ügynökség nem csak az adatokkal foglalkozik

Számos ügyfelünk keres meg minket azzal a problémával, hogy az előző keresőmarketing ügynökség az online hirdetéseken kívül gyakorlatilag alig csinált valamit, így megelőzte őket a konkurencia, s nem értik, hogy miért.

Egy jó keresőmarketing ügynökség nagyon jól tudja, hogy nemcsak a hirdetéseken múlik egy online biznisz sikere, hanem olyan tényezőkön is, amelyeknek első ránézésre nem nagyon van közük a klasszikus értelemben vett marketinghez. Mit értünk ez alatt?

A vállalat, a vállalat termékei és a potenciális vásárlók közötti kapcsolatot nemcsak reklámokkal lehet kialakítani, hanem okos trükkökkel, melyek mindenkinek kedveznek. Mik ezek?

Például olyan promóciók, melyeken gyakorlatilag csak részt kell venni, hogy kapjanak valamit a vásárlók. Ez többnyire nem online szokott lenni, mert gondoljunk csak bele, ha minden ügyfél feltölt egy képet amin épp használja az adott terméket, akkor előbb-utóbb csődbe menne a cég a rengeteg ajándékozás miatt.

De a valóságban egy rendezvény keretein belül, mely lehet egy fesztiváltól kezdve egy fitnesz programig gyakorlatilag bármi, könnyedén készíthet a cég apró ajándékcsomagokat, s ingyen odaadhatja az első 50 érkezőnek.

Ezeket hívjuk a keresőmarketing ügynökségnél repis cuccoknak. S azok a cégek csinálják jól, akik olyan ajándéktárgyakat adnak a vásárlóknak, amiket tudnak a mindennapokban is használni. Így egy bevásárlótáska, egy baseball sapka, egy póló, egy pulóver, egy esernyő vagy egy kulacs tökéletes lehet arra, hogy a felhasználókból két lábon járó hirdetőtáblát csináljon egy cég.

Ez viszont csak abban az esetben működik, ha minőségi ajándéktárgyakat ad a cég a vevőknek. Senki sem akar egy alig 2 kilót elbíró bevásárlótáskát, ahogy egy silány minőségű ruhadarabot sem.

Nem egyszer halljuk az embereket kérdezgetni egymástól, hogy “hol vetted, honnan van? Ajándékba kaptam egy rendezvényen. De jó. S milyen jó minőségű.” Ez szinte ezerszer többet ér, mint bármelyik internetes értékelés, hiszen a valóságban is látszik, hogy a cég még az ajándéktárgyakat sem bízza a véletlenre. Ez pedig nagyban hozzájárul ahhoz, hogy a cég reputációja pozitív legyen az emberek szemében.