2017.09.15.
Direkt marketing stratégiák 2017-ben
Ahogy halad előre az idő, úgy fejlődnek a hirdetési technikák is, viszont vannak olyan régen bevált módszerek, melyek 2017-ben is megállják a helyüket, mint például a direkt marketing nyújtotta széleskörű lehetőségek. Egy jó marketing kampány segítségével és néhány innovatív trükkel a zsebében könnyedén elősegítheti vállalkozása fejlődését.
Ne a terméket reklámozza, hanem azt a problémát, melyre a termék megoldást nyújt
Így a felhasználói nemcsak egy terméket látnak, mellyel nem is biztos, hogy tudnak azonosulni, hanem egy probléma felvetését, melyre a marketing kampányban szereplő termék fogja nyújtani a választ.
Nyomtatott direkt marketing eszközök 2017-ben is
Sokan azt hiszik, hogy a mobil irányította világban ma már csak az online felületeket érdemes kihasználni, viszont az életben továbbra is rengeteg olyan hely van, ahol sokan olvasnak papír alapú médiumokat is. Így egy gyönyörűen megtervezett plakát, ami mellett minden nap elmennek az emberek munkába menet, egy frappánsan kialakított brossúra vagy egy közösségi közlekedési eszközön elhelyezett képes-szöveges marketing kampány ugyanolyan hasznos továbbra is, mint az interneten elérhető hirdetések.
A profik továbbra is egyaránt kihasználják az offline és online marketing stratégiákat
Mi sem egyszerűbb, mint hashtag-ekkel felhívni bizonyos promóciókra az ügyfelek figyelmét a közösségi média oldalakon, így amikor elmennek a fizikai üzletbe, nyomtatott kuponokkal, hűségkártyákkal, törzsvásárlói lehetőségekkel lehet kiegészíteni a marketing kampányt, melyeket az online áruházban tudnak majd beváltani.
Használjon marketing kampányai során személyes hangvételt
Ez azért fontos, mert ma az embereket nem a cégek érdeklik, hanem az, hogy megoldja a problémájukat egy termék, így fontos, hogy közel kerüljön a cég a vásárlóhoz, aki ezután megbízik benne, és igénybe veszi a marketing kampányban szereplő szolgáltatást. Jó ötlet ilyenkor a közösségi média oldalakon szereplő hírességeket megkérni, hogy promótálják az adott terméket vagy szolgáltatást, hiszen egy személy véleményében jobban megbíznak az emberek, mint egy cégében.