Igazából a titok amennyire egyszerű, annyira bonyolult is, illetve az alkalmazásuk csak abban az esetben hoz kimagasló eredményt, ha azt a megfelelő tapasztalat is alátámasztja. Sok esetben vannak olyan területek, amelyek feltérképezése csak hosszas tesztelések és kísérletezgetések eredményei.
Miből is áll egy Facebook hirdetés?
- címsorból
- szöveg
- domain URL
- CTA gomb
- kép vagy videó
Ebből kiindulva a sikerhez már csak két dolog szükségeltetik: a megfelelően kiválasztott célközönség, a jól összeállított design. Ez a kettő egy teljesen átlagos Facebook hirdetést is sikeressé tud tenni.
Emellett a Facebook hirdetés alapja lehet képes - vagy videó hirdetés. A videó hirdetés még leginkább most kezd elterjedni a hirdetők körében, ám mindenképp érdemes ezzel számolni, mert az elérése nagyságrendekkel nagyobb, mint a képes hirdetéseké. A videó hirdetés akkor sikeres, ha minél rövidebb, elsősorban bemutatkozóként vagy konkrét termék rövid ismertetőjeként használhatjuk, viszont itt se maradjon le a CTA gomb, amivel egyértelműen megmondjuk a látogatónak, hogy mi a teendője.
A legideálisabb minden esetben, ha több, kisebb értékű kampányt indítunk, és amelyik a legtöbb elérést generálja, illetve amelyik CTA gomb a legjobban teljesít, arra kell a figyelmet összpontosítani.
A közösségi média ereje óriási, így a Facebook hirdetésekben, mint keresőmarketing szakemberek nagy potenciált látunk, szerencsére a cégek is kezdik felismerni ennek fontosságát!