Minden, amit nem tudtál a PPC-ről: A kattintások világának titkai!
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
Az elmúlt években nagyon sok olyan megkereséssel fordultak hozzánk cégek vezetői, hogy olyan keresőmarketing ügynökséget keresnek, akik képesek komplex online marketing megoldást nyújtani, mert a különböző hirdetési rendszerek külön ügynökségeknél történő kezelése macerás és hosszú távon nem átlátható számukra.
Ez valahol érthető is, hisz amikor egy cég online marketing aktivitást szeretne, akkor törekedni kell arra, hogy lehetőségekhez mérten a rendelkezésre álló releváns csatornákon érjék el célközönségünket és ez nagyon ritkán áll csak egy csatornából.
Épp ezért keresőmarketing ügynökségünk is igyekszik az ilyen jellegű kéréseknek eleget tenni, ami azt jelenti, hogy házon belül képesek vagyunk magasan képzett kollégáinkkal az online marketinghez kapcsolódó legnépszerűbb területeken minőségi szolgáltatást nyújtani, mint például:
Magyarországon tapasztalatunk alapján a legnépszerűbb szolgáltatások a keresőoptimalizálás, linképítés, tartalommarketing, Google Ads és a Facebook hirdetés, de az Instagram hirdetést is egyre többen kérik az online marketing tervbe.
Miért jó komplex marketing megoldásban gondolkozni?
Abban az esetben, hogyha a különböző online marketinghez kapcsolódó csatornák egy ügynökségnél vannak nagy eséllyel:
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
A linképítés mindig is kulcsfontosságú eleme volt a keresőoptimalizálásnak (SEO). Ahogy azonban a Google algoritmusai egyre kifinomultabbá válnak, a korábban bevált, gyors eredményeket hozó technikák már nem működnek.