2018.03.29.
A klikkmarketing lesz az egyik legkedveltebb hirdetési mód 2018-ban is
A különféle online felületek népszerűsítésére ma már rengeteg féle mód van, melyek közül az egyik legbiztosabb hirdetési forma a klikkmarketing. E segítségével különféle felületeken lehetőség van elhelyezni képes, videós vagy szöveges reklámokat, melyek után csak akkor kell fizetni, ha rákattint valaki.
A klikkmarketing konstrukcióban az a kedvező, hogy a legtöbb hirdetés szerkesztői felületen be lehet állítani azt, hogy mikor, milyen formában, hol, milyen nemű, korú és érdeklődési körű közönségnek jelenjenek meg a promóciós anyagok.
Emiatt könnyedén egyénre lehet szabni mindegyik kampányt, hiszen nyilván senki sem szeretne 3-5 éves gyerekeknek biztosítást reklámozni, ahogyan gyerekjátékokat sem érdemes felnőtt tartalommal ellátott felületekre kitenni.
Ezért a klikkmarketing mind a mai napig az egyik legmegbízhatóbb és legszélesebb körben alkalmazott hirdetési forma, hiszen a szerkesztői felületeken a rengeteg beérkező adat segítségével meg lehet határozni azt, hogy min érdemes változtatni, hogy még jobb eredményeket érjen el a reklám, illetve mit érdemes megtartani, hogy továbbra is a várt profitot generálja a kitett promóció.
Így a klikkmarketing eszközeivel még a legkisebb vállalatok is tudnak élni, hiszen a legtöbb esetben meghatározható az az anyagi keret, melyet egy hónapban egy cég félre tud tenni, így nincs túlköltekezés, illetve a hirdetésekből származó bevétel pedig pontos számokban és egyéb más, az eladásokkal kapcsolatos részletes információkban mérhető.
Míg régen a kitett hirdetések többségének eredményességét igen nehezen lehetett visszamérni, addig ma már a klikkmarketing során használt különféle adminisztrációs felületeken rengeteg tényezőt meg lehet vizsgálni annak érdekében, hogy jól teljesítsen egy kampány.
Például azt, hogy a mobilokra, a táblagépekre, a laptopokra vagy a számítógépekre optimalizált hirdetések-e a legjövedelmezőbbek, illetve hogy a különféle vásárlási és internetezési szokások, vagy érdeklődési körök szerint mely promóciókat mikor és milyen formában érdemes kitenni, hogy főképp azok tudjanak rákattintani, akiket valóban érdekel a hirdetés.