Minden, amit nem tudtál a PPC-ről: A kattintások világának titkai!
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
Honlap elemzésre minimum félévente, de legalább évente szüksége van azoknak a vállalatoknak, melyek valamilyen szolgáltatást vagy termékeket kínálnak az interneten. Ez azért fontos, mert az informatika igen gyorsan fejlődik, így nem árt lépést tartani a legújabb trendekkel, ha nem szeretne a cég lejjebb esni a Google találati oldalain.
1. Keresőoptimalizálás
Itt rengeteg tényezőt megvizsgálnak a szakemberek, hiszen ez az egyik legfontosabb része a honlap elemzésnek, mert itt derülnek ki azok a súlyos technikai hiányosságok, melyek nélkül nem lehet ma már sikeres egy online biznisz.
2. Felhasználóbarát kialakítás
A honlap elemzés során a felhasználóbarát kialakítás leellenőrzése igen lényeges szempont, hiszen egy rosszul megtervezett dizájn, egy kaotikus menüszerkezet az oldal elhagyására késztetheti a felhasználókat.
3. Közösségi média
A honlap elemzés során a szakemberek megvizsgálják a különféle közösségi média oldalakon lévő vállalati profilokat és eddig kitett posztokat, hogy elég hatékonyak-e.
4. Tartalmi tényezők
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
A linképítés mindig is kulcsfontosságú eleme volt a keresőoptimalizálásnak (SEO). Ahogy azonban a Google algoritmusai egyre kifinomultabbá válnak, a korábban bevált, gyors eredményeket hozó technikák már nem működnek.