2017.07.18.
A Google Adwords hirdetés előnyei
Célzott közönségnek pontos hirdetések
A Google Adwords és Analytics szolgáltatások együttes használatával könnyedén megtervezhető egy online hirdetési kampány, mely azért hatékony és közkedvelt, mert csak azoknak jelennek meg a hirdetések, akik ugyanazt, vagy hasonló keresési kifejezést használtak online böngészés közben, mint ami a hirdetésben szerepel. Így csak olyan új felhasználókat fognak a weboldalra irányítani, akik pontosan azt keresik, amit a hirdetésben láttak.
Rugalmas hirdetési felület
Az Adwords hirdetési felület az egyik legrugalmasabb marketing platform, melyben lehetőség van különféle módok alapján megkeresni a felhasználókat hirdetésekkel. Könnyedén be lehet állítani különféle kampányokat eltérő földrajzi helyekhez, vagy többféle készülék típusokhoz lehet igazítani őket, illetve azt is ki lehet választani, hogy a Google által üzemeltetett oldalakon belül (pl.: YouTube) melyikre milyen típusú Adwords hirdetés kerüljön ki.
Megéri!
Csak akkor kell fizetni az Adwords hirdetésekért, ha arra rákattint egy felhasználó. Miután ráklikkelt, a hirdetésből kimutató linken megtörténhet valamilyen szolgáltatás igénybevétele, pl.: vásárlás.
A Google gyakran említi, hogy folyamatos finomításokkal fejleszti az algoritmusait, hogy a lehető legprecízebben jelenítse meg a célközönségek számára a hirdetéseket. Ez azért kedvez a vállalatoknak, mert így egyre pontosabban tudja bemérni azt, hogy milyen felhasználóknak, milyen típusú keresési kifejezésekre jelenít meg különféle Adwords hirdetési kampányokat.
Tervezni & tesztelni!
Fontos az adatgyűjtés, a mérlegelés, illetve a kampányok precíz megtervezése, monitoringja és szükség esetén változtatása ahhoz, hogy azok bevételnövekedést hozzanak. Bármilyen típusú Adwords hirdetés megjelenítése előtt célszerű használni a Google Analytics szolgáltatásait, hiszen ezen a felületen rengeteg olyan adat áll rendelkezésre, melyekből gondos odafigyelés mellett roppant hatékony Adwords hirdetéseket lehet készíteni.