Minden, amit nem tudtál a PPC-ről: A kattintások világának titkai!
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
Bizonyos Google keresőoptimalizálási módszerek néhány évvel ezelőtt még remekül működtek, viszont a fejlett kódolási technológiáknak köszönhetően a Google algoritmusai már fel tudják ismerni az úgynevezett Black Hat SEO módszereket, melyekre akár büntetést is kiszabhat a keresőóriás.
1. “Beteges” kulcsszó tömörülés a title tagekben
Már 5 évvel ezelőtt is rossz módszernek bizonyult fölösleges kulcsszavakkal teletömködni a webes felületek oldalainak title tagjét, ma pedig már kifejezetten hátrányt is okozhat ez a módszer, hiszen így egyből látja az arcátlan csalást a Google.
2. Tartalmi problémák
3. Szerencsétlenül megtervezett URL struktúra
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
A linképítés mindig is kulcsfontosságú eleme volt a keresőoptimalizálásnak (SEO). Ahogy azonban a Google algoritmusai egyre kifinomultabbá válnak, a korábban bevált, gyors eredményeket hozó technikák már nem működnek.