Minden, amit nem tudtál a PPC-ről: A kattintások világának titkai!
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
A keresőmotorok figyelembe veszik a linképítés során az interneten található visszamutató linkeket, így nagyon fontos az, hogy ezek olyan oldalakon legyenek elhelyezve, amelyek megbízhatóak, igényesek, továbbá folyamatosan fejlesztik a szakemberek, illetve valamilyen releváns kapcsolat mutatható fel az oldal és a céges link között.
Linképítés és PR
A linképítésre érdemes úgy gondolni, mint a PR stratégia egyik meghatározó részére, mely hasonló ahhoz, ami az internet előtt volt, viszont ezt most online környezetben kell folytatni.
Egy természetes, organikus, jó minőségű visszacsatolási profil létrehozása nélkül nagyon nehéz a linképítés hosszútávon. Az igazi SEO szakértők jelentős időt töltenek bloggerekkel, újságírókkal és az adott szakterületek megbecsült szakembereivel, hiszen nemcsak linkeket helyezhetnek el a szakértők minőségi weboldalain, hanem hosszútávú jó üzleti viszonyt tudnak így ápolni.
PR Stratégia
Az online PR rendkívül költséghatékony módja a vállalkozások internetes népszerűsítésének. A PR segítségével tudja megismertetni magát a világgal egy új cég, mely nagyon fontos abban, hogy bizalmat szerezzen a potenciális vásárlókban, illetve később úgy tudja befolyásolni őket, hogy az profitot termeljen a cégnek.
Az online PR viszont inkább a kapcsolatok kiépítéséről szól, mint egyszerű linképítésről, hiszen ha jó kapcsolatokat sikerült kiépíteni egyes bloggerekkel vagy a cég tevékenységeihez köthető híresebb, befolyásos személyekkel, akkor a linkek jönnek maguktól.
Természetesen minden vállalkozás más és más, így fontos, hogy a PR stratégia úgy legyen kialakítva, hogy az a lehető legjobban tudja segíteni egy adott területen a vállalkozás népszerűsítését.
PR stratégia kiépítése
Az előre tervezés kihagyhatatlan, így a következő kérdésekre mindenképp érdemes megtalálni a választ, mielőtt bármilyen PR stratégiát kezdenénk el kidolgozni a linképítés segítésére.
A PPC hirdetések (Pay-Per-Click) nem csupán kattintások gyűjtéséről szólnak – ezek a kampányok erős márkaépítő eszközök, amelyek jól célzott felhasználói csoportokat érhetnek el.
A linképítés mindig is kulcsfontosságú eleme volt a keresőoptimalizálásnak (SEO). Ahogy azonban a Google algoritmusai egyre kifinomultabbá válnak, a korábban bevált, gyors eredményeket hozó technikák már nem működnek.