Keresőmarketing ügynökségi irányítással
Munkánk során alapvetően kétféle megrendelői attitűddel találkozunk: a kis- és középvállalkozások számára azért fontos keresőmarketing ügynökség igénybevétele, mert nem tudnának megfizetni egy szakembert úgy, hogy a munkáját ki is használják.
Egyrészt nincs meg a kellő szakismeretük, hogy tudják, valóban jó embert választanak-e ki, másrészt nincs szükségük a napi nyolcórás munkavégzésre, fontosabb nekik, hogy az ügynökség huszonnégy órás rendelkezésre állást tud biztosítani. Ráadásul egy ügynökségnél több szakember dolgozik, ami egy kisvállalkozás számára egyébként elérhetetlen lenne.
A költséghatékonyság természetesen nem csak a kkv-k számára fontos, de a nagyobb vállalkozások esetében nem az a fő motiváció, hogy nem akarnak saját keresőmarketing csapatot fenntartani. Ezeknél a vállalkozásoknál a legfontosabb, hogy naprakész, valóban minősített szakemberekkel dolgozzanak. Ez pedig ügynökségi környezetben érhető el, méghozzá a következők miatt.
A költségoptimalizáció nagyon fontos egy nagyvállalkozás számára: a saját szakemberek fizetése mellett komoly időt és szervezést igényel egy külön marketingosztály fenntartása. Sokkal költséghatékonyabban tud maga az ügynökség dolgozni, hiszen egy szakember akár több projektet is felügyelhet, így a költségek szétforgácsolódnak.
Ráadásul a nagyobb vállalkozások rendszerint komolyabb összegeket is költenek keresőhirdetésekre, emellett nagyobb versenyben vannak a keresőoptimalizáció terén is. Nekik olyan szintű szakmai tudásra van szükségük, mely csak csapatmunkában érhető el. Egy ügynökség nem jelentheti be, hogy beteg, nem ér rá, nem megy szabadságra.
A szakemberek számára is vonzó az ügynökségi munka, hiszen így több projektben vehetnek részt. A vezetés során mi nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy mindig új kihívásokat állítsunk szakembereink elé. A folyamatos fejlesztés, tanulás természetes része a munkánknak, így naprakészek tudunk lenni a szakmai trendek területén is.
Egyrészt nincs meg a kellő szakismeretük, hogy tudják, valóban jó embert választanak-e ki, másrészt nincs szükségük a napi nyolcórás munkavégzésre, fontosabb nekik, hogy az ügynökség huszonnégy órás rendelkezésre állást tud biztosítani. Ráadásul egy ügynökségnél több szakember dolgozik, ami egy kisvállalkozás számára egyébként elérhetetlen lenne.
A költséghatékonyság természetesen nem csak a kkv-k számára fontos, de a nagyobb vállalkozások esetében nem az a fő motiváció, hogy nem akarnak saját keresőmarketing csapatot fenntartani. Ezeknél a vállalkozásoknál a legfontosabb, hogy naprakész, valóban minősített szakemberekkel dolgozzanak. Ez pedig ügynökségi környezetben érhető el, méghozzá a következők miatt.
A költségoptimalizáció nagyon fontos egy nagyvállalkozás számára: a saját szakemberek fizetése mellett komoly időt és szervezést igényel egy külön marketingosztály fenntartása. Sokkal költséghatékonyabban tud maga az ügynökség dolgozni, hiszen egy szakember akár több projektet is felügyelhet, így a költségek szétforgácsolódnak.
Ráadásul a nagyobb vállalkozások rendszerint komolyabb összegeket is költenek keresőhirdetésekre, emellett nagyobb versenyben vannak a keresőoptimalizáció terén is. Nekik olyan szintű szakmai tudásra van szükségük, mely csak csapatmunkában érhető el. Egy ügynökség nem jelentheti be, hogy beteg, nem ér rá, nem megy szabadságra.
A szakemberek számára is vonzó az ügynökségi munka, hiszen így több projektben vehetnek részt. A vezetés során mi nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy mindig új kihívásokat állítsunk szakembereink elé. A folyamatos fejlesztés, tanulás természetes része a munkánknak, így naprakészek tudunk lenni a szakmai trendek területén is.